Zegt de haarkleur iets over wie je bent?

Je hebt zwart haar.. zal dan een relatie beter werken als je iemand treft ook met zwart haar of maakt dit helemaal niets uit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (6)

Je kunt jezelf niet kleuren hoor, je haar wel...
Het is genetisch bepaald, in zoverre zegt dat wel iets over je...

In een relatie maakt het niets uit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt er aan waar de ander op valt. Stel dat je als man kaal bent ,zouden er dan alleen kale vrouwen op je vallen? Ik neem voor het gemak aan ,dqat je over hetero's spreekt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Het is volslagen onzin om ervanuit te gaan dat een relatie tussen mensen met dezelfde haarkleur beter zou werken dan tussen mensen met verschillende haarkleuren.
Hoe kom je erbij?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vroeg me dat af..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Exskusme,je moet dit zien als een vraag,niet als een mening,hoe moeilijk dat soms ook is!
AWM
14 jaar geleden
@jsb: Ik ben dat niet met je eens. Domme vragen bestaan wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou niet durven het woord domme vraag in de mond te nemen! Maar in m'n reactie zeg ik toch ook: Hoe moeilijk dat soms ook is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jsb007, mag het misschien nog ERGENS over gaan op deze site?
Zou het kunnen dat mensen met hetzelfde formaat kleine teennagel tot elkaar aangetrokken worden? Weet je wat?
Ik stel er een vraag over!
Mijn God...
Dat hang van de kleur af. Als je oranje, groen of blauw haar hebt zegt dat wel wat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er zelf voor kiest om je haar in een specifieke kleur te verven, dan zegt dat wel iets over wie je bent.
Hoe opvallender de kleur, hoe meer je je wilt profileren.
Met een relatie heeft dat niets te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoort wel eens dat bepaalde karakter eigenschapen bij bepaalde haarkleuren hoort. Maar dit noem ik dan eigenlijk mensen in hokjes plaatsen. Het grappige is wel ik heb rood haar en blauwe ogen en m'n man heeft ook rood haar en blauwe ogen. En allebij onze zoons heeft ook rood haar en blauwe ogen.