Hoe zorg je dat een leuk meisje je ziet staan?

ik wil graag zorgen dat een meisje me leuk vind aleen weet niet hoe kan jij/u me meschien helpen?????

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (8)

ga voor haar deur staan als ze naar buiten wil zodat ze er niet langs kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tip 1: Doe niet overdreven. Ga niet denken, ik vind haar leuk, dus ik moet opvallen. Wees zoals jij bent. Dus ga ook niet hopeloos om hulp zoeken.
Je kan misschien vragen naar haar MSN? Of als je een beetje ballen hebt, zeg je een keer dat je haar leuk vind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zorgen dat ze je leuk vind daar hoef je niks speciaals voor te doen, wees gewoon jezelf. spreek haar aan, begin een gezellig gesprek, wees geinteresseert. als het een leuk gesprekje is kun je aan het eind altijd nog vragen naar haar msn, telefoon of hyves. je merkt snel genoeg of ze je leuk vind of niet. je kan het ook niet afdwingen, of allerlei toeren uithalen zodat ze je maar leuk gaat vinden. dat blijft een kwestie van smaak. succes ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wees jezelf, en als ze je leuk vind, dan vind ze jou leuk... Doe je een ander na en vind ze dat leuk, dan zit je met een probleem, dan moet je steeds die ander spelen en dat hou je niet vol... Het moet van twee kanten komen, en als de vonk er niet is dan moet je niet blijven hangen... Maar ga er voor, als je niet 100% er in duikt, maar halfslachtig, dan snap ik dat meisje wel... Zo gaat dat ook niet... Een meisje moet een jongen slinks veroveren en dan moet dat meisje er ook nog voor zorgen dat de jongen denkt dat hij haar versiert heeft... Zo slim zijn die meisjes... Dus ik zou zeggen: Ga ervoor, wees dapper en wees kwetsbaar... Ga erheen en zeg dat je haar als metgezellin wil in jouw leven... Maar je moet wel oprecht zijn en niet half half willen... En als JIJ eerlijk kwetsbaar en oprecht bent, dan zal zij zeker antwoorden en uitsluitsel geven, geloof me maar... Nee heb je en ja kun je krijgen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg dat je wat weet van haar hobby's, en stel daar geïnteresseerde vragen over. Dan moet je wel laten zien dat je kennis van zaken hebt.
Probeer kaartjes te krijgen voor bijv. een concert of show of zoiets waar ze heel graag heen wil (informeren bij vriendinnen) en vraag haar dan mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je niet opdringen maar de kans afwachten tot het moment komt dat je interesse kan tonen in wat ze zegt, vindt of doet. Haar complimenteren met alles wat je maar kunt bedenken. Vrouwen zijn daar erg gevoelig voor. Verder gewoon jezelf zijn. Je niet stoerder of beter voordoen dan je bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet te veel over nadenken, dan kom je juist stuntelig over. blijf jezelf maar spontaan zijn is natuurlijk wel een voordeel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet zorgen dat ze je leert kennen,het klinkt bot maar als ze jou dan niet leuk vind is het nu eenmaal zo,ga je jezelf niet anders voordoen maar wees gewoon jezelf...ergens loopt een leuke meid die je geweldig vind zoals jij bent en niet hoe je je voordoet wat niet klopt met je innerlijk