Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet er een goed plan voor een romantische dag in Keulen?

Wat leuke dingen doen, lekker eten en inclusief het huwelijksaanzoek!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Maar nu even serieus.
Om te eten Vintage, lekker eten en zeer goede wijnen.
Chocolade museum, als het dan toch zoet moet zijn en vrouwe houden enorm van chocolade.
Aan de Rijnoever kun je natuurlijk dat aanzoek of op de Kolner Dome, bovenin maar je moet dat te voet doen, dus voor dat aanzoek even op adem komen!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bedankt, zit vintage een beetje in het centrum?

Andere antwoorden (3)

Het stadarchief?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ga naar de dierentuin in Keulen, vanaf april tot oktober kun je daar ook terecht (na aanmelding) voor een rondleiding in de avond. Als je even contact met ze opneemt kunnen ze je vast meehelpen om bijvoorbeeld tijdens het aanzoek een ring te laten brengen door een schildpad in het regenwoud o.i.d.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb een jaar of 5 geleden in een geweldig hotel geslapen daar: bijzonder ruime suite, verschrikkelijk vriendelijk personeel. Er is de afgelopen 20 jaar altijd wel wat geweest als ik in een hotel sliep, tot uitwerpselen van het personeel op de toiletbril in het Grand Hyatt in Taipei, maar op dit hotel 0 commentaar.

Ligt pal aan de Rijn, uitzicht over water, zwart van de buitenkant, maar geen flauw benul meer hoe het heette (niet duur, 220 per nacht geloof ik). Als je het absoluut wilt weten, stuur privebericht en ik laat het even opzoeken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding