Hoe versnel je als man je orgasme

Tijdens de daad met een vrouw en tijdens het masturberen.

Ik zal mij even verder verklaren. Ik kan dus moeilijk klaar komen tijdens de daad. Ik heb dus minimaal 45 minuten nodig voor alleen de daad. Als ik voorspel etc mee reken dan ben ik al gauw zo'n 3 uur bezig. In die tijd is mijn vriendin dus al minimaal 4x gekomen. Dus is er een manier om dit te versnellen? want het maakt mijn vriendin erg onzeker.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
9K

Het beste antwoord

Ik begrijp uit je vraag dat het bij het masturberen ook lang duurt... Wat dat betreft kan ik je alleen maar aanraden te blijven oefenen (vooral met jezelf), dan kom je er achter wat je het prettigste vindt. Je kan ook besluiten dat het na een uurtje of 2 wel genoeg is, en dat het niet om het klaarkomen draait. Dikke kans dat als die druk eraf is het allemaal veel makkelijker gaat.

In ieder geval denk ik dat er een boel mannen een dagje met je zouden willen ruilen ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

door te denken aan je buurmeisje of een ander lekker ding
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet steeds aan die 50 euro denken die je hebt betaald.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
denk aan mij
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Minder aan je moeder denken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nog sneller?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Denk dat de meeste mannen meer kunnen met antwoorden op de vraag hoe zij het uit kunnen stellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een beetje vochtig maken. Maar zorgen dat het ook weer niet té vochtig is..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je moet er geen probleem van maken. Zodra het voor jou een persoonlijk streven word en je MOET klaarkomen, zal het probleem blijven. Accepteer gewoon zoals het is. Vrouwen vinden het prima als een man niet gefocust is op zijn eigen gerief, maar de dame een leuke tijd geeft. Als je je genoeg op je gemak voelt, dan komt het vanzelf wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Spanish fly.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
misschien is de sex wel een sleur geworden, wat meer afwisseling in standjes en lokaties?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In dit geval vind ik het duidelijk verminderde gevoeligheid. Ik zou eens met een arts praten. soms zijn er psychologische oorzaken, maar ook lichamelijke oorzaken zijn niet uit te sluiten, en een arts weet daar het meeste van.

Misschien lost 1 simpele vraag aan je huisarts het probleem wel op. ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik mag niet eerder klaarkomen dan dat mijn vrouw er 2 of 5 heeft gehad. (-:

Zolang je er teveel mee bezig bent lukt het ook minder. Maak het niet als doel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mag ik je telefoonnummer