Ik ken een meisje pas , ze heeft me 1x gezien.Hoe moet ik haar versieren.Help !! ik weet ni of ik voor haar leuk ben !!

Dus wie kan helpen ??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (5)

Zoals ik steeds bij dit soort vragen zeg: wees jezelf. Als ze je dan niet leuk vindt, jammer, maar dan ben je wel eerlijk geweest. Het is ook de beste manier om uiteindelijk de ware te vinden, diegene die echt bij je past.
Probeer haar dus niet te versieren, maar gewoon gezellig te praten en het contact op te bouwen. Als het echt klikt komt er vanzelf meer van.

Suc6
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na 1 keer gezien te hebben versieren?
Je gaat wel erg snel. Dat soort dingen hebben even tijd nodig.
Probeer haar nog een paar keer tezien. Vind je haar dan nog leuk, spreek haar dan aan.
Iets in de zin van: 'Hoi, ik heb je hier al vaker gezien.'
Even afhankelijk van hoe zij reageert kun je een volgende vraag stellen. Bijv. bied iets te drinken aan.
Laat ze duidelijk merken dat ze geen interesse heeft respecteer dat dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De truuk van het versieren. Iedereen weet het, maar niemand kan je de juiste voor jou vertellen.
Benader haar op de manier zoals je bent. Lukt het niet heb je pech. Klinkt simpel, maar het is niet anders
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
koop slingers en ballonnen als je haar weer tegen komt rol je haar in de slingers en zet je de balonnen in zodat ze versiert is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 hihi!
niemand kan helpen omdat niemand weet in wat voor situatie je zit. dat maakt heel erg veel uit om een goede raad te geven.

maar wees jezelf, en de rest komt vanzelf wel.

succes.