sommige vrouwen hebben iets meer nodig dan een man om een orgasme te krijgen

hier onder staat een artikel met een verklaring daar over
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen komen niet altijd klaar. Ik tenminste niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat haar climax- radar niet IN haar vagina zit maar erbuiten *zucht*..en niet alle mannen weten wat zij ermee aan moeten. voor mannen is sex vaak penetreren die handel en klaar is kees..terwijl klara nog niet klaar is..........;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heerlijk! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
xD troost je; er lopen ook mannen rond die het wel snappen :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar kan ik tekenen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Classic.
Misschien omdat niet elke man weet dat de stimulatie bij de vrouw ergens anders zit :P Wellicht is de 'gemiddelde man' meer gericht op klaarkomen en zodra het zover is, tja dan hangt het zaakje slap. En met een beetje pech net voordat de vrouw een orgasme heeft gekregen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de daad pas klaar is als de man is klaargekomen. Dat is erin gebakken, traditie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"pas klaar is", of "al klaar is"?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol rotalulcac, goed gezien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, het moet zijn AL klaar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de stelling in de vraag (dat de man altijd klaarkomt) voor waar wordt aangenomen, dan klopt dat PAS in het antwoord van gdanonym wel. Het is voor de man dan pas over als hij klaargekomen is.
Of de man dat altijd doet is een ander verhaal..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met "de daad" bedoel ik "de sexpartij"
Omdat mannen vaak vergeten dat vrouwen iets anders willen dan waar ze tijdens hun "mannengesprekken" in de kantine over praten.. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie de spelregels niet goed genoeg kent, zal de eindstreep niet halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens sommige onderzoekers komt zo'n 30% van de vrouwen nooit klaar en van de overigen maar een vrij klein deel tijdens de gemeenschap (ben het percentage vergeten; dacht ca. 20%).
De verklaring zou zijn dat het voor de voortplanting niet noodzakelijk zou zijn dat vrouwen klaar komen.
De clitoris danken de vrouwen aan het feit dat in de eerste weken van de ontwikkeling van de feutus er nog geen sekseverschil is; er is dan nog geen verschil tussen voorhuid en clitoris (de dames zijn maar belabberd bedeeld in deze door moeder natuur).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch je tijd goed doorgekomen bij de tandarts :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals je ziet, er is overal wel wat op te steken.
Ik geloof, dat het er ook mee te maken heeft, dat vrouwen zich vaak niet genoeg (kunnen) ontspannen, waardoor ze zich niet helemaal op hun lichaam kunnen consentreren. In een nieuwe relatie kan de onbekendheid met elkaar een rol spelen, of een vrouw vindt zichzelf te weinig..... of te veel......(vul maar in, als ik nog even denk aan de vraag van gisteren, wat mannen aantrekkelijk vinden, dan heb je dat al gauw), en voelt zich daardoor minder aantrekkelijk, en als de koters liggen te slapen, kan het zijn, dat ze toch nog een deel van haar aandacht bij het eventueel wakker kunnen worden van die stoorzenders heeft......
En het kan ook zijn, dat ze gewoon te moe is aan het einde van een lange, bezige dag, of dat ze 's morgens bij het wakkerworden gelijk op 180 is met wat er allemaal "moet", en er daardoor gewoon even geen zin in heeft, en het maar even laat gebeuren.

Je vrijt nou eenmaal niet alleen met je lichaam, en hoe cliché het ook klinkt: die kaarsjes, muziek en massage, en andere sfeerverhogende attributen kunnen nét even helpen, dat een vrouw er helemaal voor gaat, en met veel genietsels het beest in haar laat gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of misschien doe je iets niet goed ??

succes ermee !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat die man dan aan zichzelf denkt.

maarja de verkeerde informatie aannemen van anderen natuurlijk ook zoals seksfilms. heel veel mannen kijken er naar en in zo`n film laten ze dus meestal ook dingen zien zoals een man ze wil zien, en niet naar werkelijkheid. die vrouwen... ze zijn niet voor niks actrice! zoooooooo nep he? en maar volhouden dat ze genieten....sure.

bovendien weet je hoeveel vrouwen er faken? zielig he? om een man een plezier te doen en om ze niet onzeker te maken. ik geloof niet dat ik ze dat na zou kunnen doen voor een langere tijd... nog geen maand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen hebben vaak een verkeerd beeld van het orgasme van vrouwen. Ze hebben het idee dat dat het belangrijkste is wat er is en dat je moet 'scoren'. Ik vind het prettiger om gezellig intiem te zijn dan dat ik persé een orgasme krijg. Mannen krijgen eerder een orgasme, maar zijn meestal graag bereid om er alles voor te doen dat jij eerst een orgasme krijg. En daar zit nu het probleem. Dat lukt niet altijd zo snel en dan krijgt het hele gebeuren iets geforceerds. Ik heb indedaad wel eens net alsof gedaan (faken) om daar maar van af te zijn. En het bijzondere is dat de man in kwestie daar niets van merkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit verhaal hoor ik vaak, en ik vind het echt onzin. het heeft er namelijk alle schijn van dat bepaalde dingen allemaal "heus niet hoeven" en dat je daarom geneigd bent om met een mindere vrijpartij genoegen te nemen, terwijl ik weet dat als het echt goed is dat de orgasmes in het rond vliegen. Inherent daaraan is de conclusie dus wel degelijk correct dat de man er blijkbaar niet alles uit heeft gehaald als de dame niet klaarkomt.
Wel ben ik het er natuurlijk mee eens dat je daar niet gericht mee bezig moet zijn. Dus alleen maar je focussen op bepaalde plekjes om iemand maar richting orgasme te proberen te werken.
Om kindjes te krijgen hoeft een vrouw niet klaar te komen. Eigenlijk is het vrouwelijk orgasme best raar, het is eigenlijk niet zo nuttig, evolutionair gezien. Er zijn wel wat theorieen dat een vrouwelijk orgasme kan helpen met de bevruchting, maar zonder orgasme werkt het ook. Terwijl een bevruchting zonder mannelijk orgasme toch wel heel moeilijk wordt.
Misschien dat daarom de clitoris ook wel op zo'n onlogische plek zit (omdat ie niet zo belangrijk is voor ons voortbestaan).
Kortom: een vrouwelijk orgasme is evolutionair minder belangrijk, en de clitoris zit niet op de meest logische plek. Het is vervolgens aan ons dames om die mannen even uit te leggen dat het misschien evolutionair niet zo nodig is, maar voor ons vrouwen in de 21e eeuw wel.. :)