Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Gelukkig heeft iedereen een andere definitie van 'een lekker ding' jeugdige schoonheid is vergankelijk en dan komt het op de persoonlijkheid aan. Daar moet je het je hele leven mee doen. en waarom zou je de ander jaloers moeten maken? Een mooie vrouw (of man) is leuk om naar te kijken net als een mooie sportauto (ferrari) maar hoe praktisch is zo'n ding?
Met wat voor soort vrouw wil je trouwen? Iemand die alleen maar mooi is maar waar je niets mee kunt?
Of iemand die er leuk uitziet en die ook nog wat kan?
Wat ben je bereid om zelf te doen in de relatie?
Hoe blijf jij er aantrekkelijk uitzien voor de ander?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Als dat "lekker" ding toevallig ook een goed karakter heeft niet denk ik (neem ik aan)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooi van binnen en lekker van buiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja natuurlijk, je moet toch iets overhouden om van te dromen.
En om je vrouwtje jaloers te maken natuurlijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
Waar is dat jaloers maken voor nodig, als ik mag vragen. Ben heel benieuwd.
Als ik zo om mij heen kijk dan moet ik zeggen...ja...dat gebeurt heel veel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ,vaak wel! Want van een knappe tafel kan je (vaak) niet eten. Daar bedoel ik mee dat een man wel graag een knappe vrouw wil hebben maar ik denk dat ze het ook erg prettig vinden als ze andere kwaliteiten heeft waardoor het samenleven met elkaar een stuk prettiger verloopt. "Je hebt meisjes om het mee te houwen en om mee te trouwen"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je een vriendin hebt die een ontzettend lekker ding is (dat vind jij dan), en je houd heel veel van haar, zou je dan niet met haar trouwen OMDAT ze een lekker ding is en haar vervangen door "een ander soort vrouw" wat dat dan ook mag zijn? je kiest toch gewoon de vrouw waar je van houd om mee te trouwen? en heeft niet iedereen een eigen idee over wat een lekker ding is? de een kan pamela anderson een lekker ding vinden, dat kan voor de ander wel een griezel zijn..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik mag toch inderdaad hopen dat de gemiddelde man iets verder kijkt dan zijn neus (of l*l) lang is. Als je iemand trouwt, gaat dit veel en veel verder dan alleen de buitenkant. En sommigen treffen het en vinden een combinatie van beide. Aan de andere kant, als je van iemand houdt wordt hij/zij steeds mooier in jouw ogen, dus alsnog een 'lekker ding' ;)

"Je houdt niet van een vrouw omdat ze mooi is, maar ze is mooi omdat je van haar houdt."
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding