Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Voor mannen: Wat vind je aantrekkelijk aan een vrouw?

Ik ben hier erg benieuwd naar:
Wat vinden mannen aantrekkelijk aan een vrouw, en wat is een afknapper?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je echt alleen maar oppervlakkige uiterlijkheden, of ligt dat aan de antwoorders ? Ik prijs mezelf gelukkig dat ik ook in mijn 'goeie' tijd mannen heb getroffen met iets meer diepgang dan dat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is de interpretatie van de mannen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk dat het antwoord niet zo simpel is.
Grote borsten, lange benen, stevige kont enz.
Ik denk dat je het complete plaatje moet bekijken.
Ik zeg zelf ook altijd het bovenste maar de combinatie van bepaalde factoren maken een vrouw mooi of juist lelijk.
Zo kan een vrouw die een paar kilo's teveel heeft voor mij veel aantrekkelijker zijn dan een zogenaamd fotomodel.
En een volslanke meid met weinig borsten kan dat ook zijn. Ik moet natuurlijk wel toegeven dat iedereen bepaalde voorkeuren heeft. En first impression is daarbij heel belangrijk. Je stapt ook eerder op een leuke meid af om een babbeltje mee te maken.
Mijn vereisten waren altijd: niet te groot, donker haar, bruine ogen.
Mijn vrouw voldoet er maar aan 1 en dat is haar lengte.
Zij had voor mij de juiste combinatie van gezicht lichaam en innerlijke schoonheid.
Innerlijke schoonheid is the second impression en ik denk dat dit voor een lange relatie veel belangrijker is.
En ze zeggen altijd: van een mooie tafel kan je niet eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Atletisch figuur;
Sensuele mond;
Volle borsten;
Lange benen;
Ronde heupen/smalle taille;
Welgevormde billen;
Mooie ogen;
Lang haar;
Kleine neus;
Platte buik;
Gewelfde rug;
Gewelfde venusheuvel;
Lange hals

Dit is verklaren uit het feit dat de meeste mannen seksueel meer visueel ingesteld zijn en de gemiddelde vrouw meer opgewonden raakt door woorden. Mannen raken opgewonden door wat ze zien en vrouwen meer door wat de man tegen haar zegt. Hier zit ook een klein probleem, omdat de mannelijke hersenen ingesteld zijn op het uitvoeren van één taak is het voor de meeste mannen heel moeilijk om tijdens de daad nog iets zinnigs uit te brengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Borsten, kont, lange benen.

Afknapper: onverzorgd uiterlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fysieke kenmerken waar ik als eerste naar kijk zijn ogen, mond, tanden, figuur, haardracht. Als dat allemaal top is kan ik nog afknappen als een vrouw humorloos en/of ongeïnteresseerd is, maar onverzorgd is ook niet bepaald een pré.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Dat hangt van de vrouw af. De één ziet er aantrekkelijk uit in een minirokje, terwijl de ander beter een boerka aan kan trekken.
Wat ik een afknapper vind: een broekrok en spierbundels. Ze moeten er wel vrouwelijk uitzien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ik aantrekkelijk vind zijn:
-vrouwelijke rondingen
-grote ogen
-zeer lief en teder

Een echte afknapper is teveel lichaamshaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de afknapper : roken
aantrekkelijk gevoel voor humor en een verzorgt uiterlijk.(dit houdt niet in dat ze eruitziet als een schilderij )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding