Mijn vriendin wordt (te) dik, wat doen?

Mijn vriendin groeit alsmaar in omvang en ik voel mij niet meer tot haar aangetrokken. Echter hebben wel al 8 jaar een relatie, erg lastig dus. Wat zou ik kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
22.5K

Antwoorden (22)

Je kunt proberen om samen met haar te gaan sporten en gezond te eten. Dat motiveert niet alleen om ermee door te gaan maar maakt het ook een stuk gezelliger.

Verder denk ik dat aantrekkingskracht meer is dan uiterlijk, alhoewel ik wel begrijp wat je bedoeld. Je kunt op een positieve manier proberen te stimuleren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haar zomaar zeggen dat je haar te dik vindt is wat bot, veel vrouwen zijn erg gevoelig over hun uiterlijk. Ook opmerkingen als 'Zou je dat nou wel doen?' als ze iets ongezond eet zijn voor de meeste vrouwen vervelend. Wat je wel kan proberen is heel eerlijk maar rustig vertellen dat je denkt dat het beter voor haar zou zijn om wat af te vallen, niet alleen omdat jij het mooier vindt maar ook omdat het gezond voor haar is en ze er beter door in haar vel gaat zitten. Waarschijnlijk weet ze zelf wel dat ze niet de goede kant op gaat, en met jou hulp is het des te makkelijker er iets aan te doen, dan heeft ze steun.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Samen gaan sporten is mischien een optie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je je echt niet meer tot haar aangetrokken voelt is er maar 1 optie, en dat is je realtie verbreken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Even door de zure appel heen bijten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als het alleen maar om uiterlijk gaat, ontbreekt er iets aan je relatie. Misschien eet ze wel teveel omdat ze niet gelukkig is. Tijd voor een goed gesprek!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zeggen dat het nier aan haar ligt, maar aan jou.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oegn dicht en niet zo aanstellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Of meer naar deze vraag kijkenhttp://www.goeievraag.nl/vraag/val-echt-af-sex.1980
Spreek haar aan op haar ongezonde gedrag. Overgewicht is een sluipmoordenaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Relaties komen en gaan. Als je je echt niet meer aangetrokken voelt tot je vriendin, is het misschien tijd om verder te gaan? Praat in ieder geval met haar, misschien voelt zij wel hetzelfde. Communicatie is belangrijk!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jij ook dik worden...mooi toch?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
gezonder eten, sonja bakkeren bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jij ook dik worden...mooi toch?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dumpen, gewoon een nieuwe meid uitzoeken, die helpt je wel over je liefdesverdriet heen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vet weg laten halen met liposuctie, of haar gebruiken als renpaard voor je koets, dan valt ze wel af
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zit in precies dezelfde situatie en heb het als volgt opgelost: eerst gevraagd of ze er iets aan wilde doen. Dat deed ze niet. prima, zeg ik dan zoek ik iemand anders om te neuken. Ze lacht me uit ..... "dat lukt je toch niet zegt ze"
Ondertussen neuk ik al 2 jaar met een ander .
Ze is overigens nog steeds dik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Laat de klap hard aankomen en meld haar stiekem aan voor allerlei fat camps, dieet folders, en onbewust alsmaar confronteren. Op een gegeven moment valt t kwartje wel..
Of gewoon recht in dr gezicht zeggen dat je vind dat ze zodanig dik aan het worden is dat je je niet meer aangetrokken voelt tot haar
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
tja, mischien bij je zelf af vragen of je nog wel van haar houd?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
koop een nintendo wii, met wii fit voor haar, is ze blij, en valt af
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eerlijk zijn tegen je vriendin. Dit is geen basis voor een goede realtie. Dus praat met haar, zonder haar te beledigen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat ik me (redelijk) "aangesproken" voel, reageer ik.
Wees gewoon eerlijk tegen haar, als je niet meer eerlijk kan zijn tegen haar, dan zit niet goed qua communicatie onderling. Reageert ze positief, dan samen er iets aan doen, Reageert ze negatief, dan haar even laten nadenken over wat je gezegd hebt. Blijft ze negatief en voel jij je nog steeds niet happy, dan concreet zeggen wat je wilt!