dat ze to the point antwoorden kunnen geven en er niet een uur over hoeven te praten en uit leggen waarom ze dat antwoord geven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

We voelen ons zo veilig bij een man (bij de meeste dan)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat ze dingen soms zo nuchter kunnen benaderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet zeuren, maar doorgaan... je moet het maar kunnen.

dat ze hun gezinnetje zo lief willen beschermen..
(de held op sokken....)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ze zo goed kunnen relativeren.
Dat ze een hoog knuffelgehalte hebben.(De mijne tenminste wel)
Eerlijkheid,humor,trouw.
Het is ook een prettige bijkomstigheid als een man handig is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat wat er ook is als het MOET staan ze er wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je een gevoel van veiligheid geven/gevoel geven dat alles goed zal komen.
Een nuchtere tegenhanger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wandelende 'handy man'. Meesten zijn nog wel goed in het fixen van dingen. En wat vind ik dat geweldig. Aangezien ik zelf twee linkerhanden heb.

Daarnaast geven ze je een veilig gevoel en zeggen ze waar het op staat. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zien voor alles een oplossing! Ze gaan niet nadenken van en wat nou als.. maar gewoon doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Buiten een hoop antwoorden die al gegeven zijn, vind ik het ook erg prettig dat mannen (over het algemeen) een veel beter richtingsgevoel hebben dan vrouwen. Ze weten bv. makkelijker de weg ergens (terug) te vinden of waar op de parkeerplaats de auto ook al weer stond. Erg handig hoor, vooral omdat ikzelf een zeer slecht richtingsgevoel heb.