Wat vinden vrouwen nou een typische negatieve eigenschap van mannen?

En wat kunnen de mannen volgens jou daaraan doen om dat te veranderen.
Graag een antwoordt alleen van vrouwen.

Toegevoegd na 4 minuten:
En denk je, dat ze dat ook kunnen veranderen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.4K

Het beste antwoord

Als mannen iets beweren, doen ze dat zo, dat het zich aanhoort alsof de bewering uit hun eigen koker komt.
Een vrouw is veel meer geneigd om haar bron er bij te vermelden, zoals: "Ik hoorde op de radio...", "De buurvrouw zei, dat ...", "Ik las in de krant over ..." enz.
Vraag je aan een man dan: Hoe weet je dat? dan komt er meestal zo iets van: "Het is gewoon zo!"
Als je er op let gaat het steeds meer opvallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Mannen luisteren niet altijd even goed..of ze luisteren wel maar laten dat niet merken (kijken ze ondertussen naar de tv oid)

tja, wat kunnen ze daaraan doen? Wél goed luisteren! En ook laten merken dat ze luisteren. De vrouw aankijken als ze iets verteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuke vraag.. heb je even??
1.automatisch antwoord geven, maar niet ECHT luisteren. 2.te makkelijk omgaan met opvoeding van kinderen. 3.problemen aleen op willen lossen. 4.zeggen dat ze wel kunnen praten, kunnen ze ook maar niet over belangrijke dingen. 5.ze willen nergens mee geconfronteerd worden. 6.dat ze zo makkelijk in slaap kunnen vallen. 7.de meeste houden van voetbal. (onder voorbehoud dus, er zijn uitzonderingen).

en toch kunnen we niet zonder ze :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat ze denken dat onverschilligheid stoer is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Machogedrag vind ik persoonlijk het meest storend. Van die mannen die denken dat ze God op Aarde zijn - lees goddelijk - en dat op een dusdanige manier tentoonspreiden dat elke vrouw er zo doorheen prikt. En dan nog steeds zo'n hoge dunk van zichzelf hebben, dat ze niet eens door hebben dat er al eens niet meer geluisterd, laat staan gekeken wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Stoer doen
- Slechte hygiene
- Niet luisteren
- Alles kwijt raken
- Veel aan sex denken
- altijd mooier en grotere dingen willen
- enz..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een man is geneigd om (snel) met een oplossing te willen komen, terwijl wij als vrouwen dit helemaal niet verwachten. Wij willen alleen maar dat er naar ons geluisterd wordt. Wij verwachten helemaal geen oplossing, alleen maar een luisterend oor. Mannen denken hier goed aan te doen, terwijl wij als vrouwen alleen maar denken ''hou nou eens je mond en luister gewoon naar me'''. Wanneer je ons vrouwen even ons verhaal hebt laten doen, is het al goed. Dat is alles wat we willen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naar mijn mening luisteren mannen niet altijd zo goed. Dat komt natuurlijk ook omdat wij vrouwen meer praten dan mannen haha.

Maar nu ik erover nadenk, wel interessant om te lezen wat de andere dames storende eigenschappen van de mannen vinden. Want als je echt eerlijk bent, zijn dat de zelfde negatieve eigenschappen die de vrouwen ook wel hebben. En net zo als positieve eigenschappen van mannen, die hebben wij vrouwen ook gewoon.

Er zijn in alle gevallen uitzonderingen natuurlijk.. maar 'in the end' vind ik dat wij al met al niet zo veel van elkaar verschillen.