Is het normaal dat ik meerdere meiden leuk vind?

Ik vind dus meerdere meiden leuk, ik ben dus niet verliefd op ze. Misschien hebben de oudere personen hier al 'ervaring' mee van vroeger.

Ik ben een jongen en 15 jaar..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Ja hoor, dat is heel normaal! Het is normaal voor volwassenen, en nóg normaler voor 15-jarigen, die pas beginnen te ontdekken hoeveel leuke mensen er eigenlijk rondlopen in de wereld.

Mijn advies: meteen ophouden met je zorgen te maken of je wel 'normaal' bent. Gewoon genieten van al die leuke meiden om je heen, en natuurlijk altijd eerlijk blijven.

Zolang je die meiden niet ten onrechte het idee geeft dat je verliefd op ze bent en een exclusieve relatie met ze hebt, blijft het leuk voor jou én voor die meiden.

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, maar je kan je maar aan 1 binden.
Je bent dan trouwens (nog) niet verliefd.

Anders kan dat niet. Je kan maar op 1 iemand tegelijk verliefd zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het totaal niet eens met je antwoord. Er zijn mensen die met 3 of 4 volwassenen in een liefdesrelatie leven. En verliefd worden/zijn is maar een tijdelijke toestand. Uiteindelijk wordt dat houden van en dat kan je zeker voor meerdere personen voelen.
Ik ben trouwens vroeger ook verliefd geweest op 2 jongens tegelijk. Erg verwarrend, maar zeker niet onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan op meer dan één persoon verliefd zijn, van meer dan één persoon houden, en met meer dan één persoon een relatie hebben. En ik ben hier bepaald niet alleen in.
Van nature zijn dieren niet monogaam, het schijnt ook dat mensen eigenlijk van nature niet monogaam zijn.

Dus ik zou zeggen ja het is normaal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, natuurlijk. Je mag iedereen leuk vinden, je mag zelfs verliefd worden op iedereen. Het gaat erom hoe je ermee omgaat en dat je eerlijk bent tegen de mensen om je heen.
Ik laat even in het midden of je een jongen of een meisje bent, dat is niet van belang.
Geniet van de contacten die je hebt, niet alles hoeft gelijk 'verkering' of 'relatie' te heten. Vriendschap is heel veel waard, en zeker tussen jongens en meisjes, mannen en vrouwen. Het leert je omgaan met de verschillen tussen de twee. Want die zijn er en niet alleen lichamelijk.
Mannen en vrouwen gaan heel anders met dagelijkse zaken, emoties en relaties om. Dat leer je het beste in een minder beladen relatie, die vriendschap is.

Toegevoegd op 19-06-2009 10:44:02
Ik neem aan dat je ook meerdere jongens leuk vindt. Alleen gebruik je dan het woord leuk natuurlijk niet, maar aardig, of gezellig, of iets anders. Dat is ook normaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waardevol... >+1
Natuurlijk kan dat.
Je hebt ongetwijfeld ook meerdere soorten eten die je lekker vind, waarom zou het anders zijn voor mensen.
Helaas is het in Nederland niet zo dat je jezelf ook met meerderen officieel kunt binden, in dat geval zou je dus toch een keuze moeten maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat je ook een samenlevingscontract kunt opstellen voor 3 of 4 personen. Dan is het toch officieel. Niet alleen een huwelijk is officieel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, is dat zo? Ik dacht dat samenlevingscontracten ook altijd tussen 2 personen waren.
Een zoektochtje op internet leerde me dat je gelijk hebt.
dude je bent 15!
niks mis mee dus geniet er nog van nu het nog kan.
p.s als het wederzijds is ben helemaal binnen ;)

Toegevoegd op 19-06-2009 10:49:53
dat moet zijn ben je helemaal binnen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk in de zin van grappig, prettig, mooi etc? Geen enkel probleem uiteraard. Fysieke seksuele aantrekkingskracht is op jouw leeftijd een nieuwe ervaring die ook erg normaal is. Je lichaam zorgt door complexe chemische processen dat je je aangetrokken voelt tot de andere sekse en dat dat op dit moment meerdere meiden zijn is heel gewoon, geniet ervan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meiden leuk
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitstekend onderbouwd.
AWM
14 jaar geleden
Ik denk dat je een andere (al verwijderde) vraag van deze vraagsteller hebt gemist. Dan zou je dit antwoord begrijpen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, die heb ik gemist.
Jazeker, dat komt door de puberteit. Je hormonen gieren met de snelheid van een straaljager door je lichaam! Is dus heel normaal. En zeg nou zelf: Meiden/vrouwen zijn toch véél te leuk om links te laten liggen? Maar hou het wel bij één, anders krijg je daar weer gezeur mee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal niets mis mee.

Het hele leven draait om een netwerk van mensen die je wel en niet leuk vind. De leuke mensen zul je meer aandacht en liefde en voorsprong en etc geven, dan zij waar je niets mee hebt.

En die anderen zullen die extra aandacht waarderen, en dat positief beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeer normaal. Ik heb zelf weleens meerdere jongens leuk gevonden. En ik ken genoeg jongens die meerdere meisjes te gelijk leuk vinden.