Zou je een relatie kunnen aangaan met iemand die op z'n 35'ste nog nooit een serieuze relatie heeft gehad. Waarom wel/niet

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
liefst een LAT releatie voorlopig

Het beste antwoord

Als van de persoon houd, maakt de leeftijd geen verschil. De realtie is er uit liefde en liefde is tijdloos. De ervaringen van iemand van 35 kunnen mooi en talrijk zijn ook al heeft die nooit een relateie gehad. De liefde voor elkaar komt uit het hart, en kiest het hart van de ander zonder belemmeringe dus ook niet de leeftijd. Sommige stellen hebben een enorme leeftijd verschillen. Toch kiezen zij van uit het hart. Ze zijn er niet minder gelukkig om. Addy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Jawel, als zij heel lief is zou ik het wel willen proberen. Lukt dat niet dan gaat het niet he.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles kan en de wonderen zijn zeker de wereld nog niet uit maar het kan wel taai zijn. Voornamelijk dat iemand gewend is om alles alleen te doen krijg je toch al snel kleine ergenisjes omdat iemand geen rekening met je houd. Maar desalniettemin het is mij ook gelukt maar het was zeer zeker met vallen en opstaan en veel communiceren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou wel met met hem/haar bespreken waarom het zo gelopen is.

Maar als je echt van iemand houdt heb je daar mijn inziens geen bedenkingen over.

Die twijffel die je zelf hebt, kan ook je eigen bindingsangst zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me onmogelijk 35 te zijn, en nooit een serieuze relatie te hebben gehad - je hebt altijd relaties : ouders, zusjes/broertjes, kinderen op school, je leraren, huisdieren, je studiegenoten, je kollega's ------ als je een 1 op 1 liefdesrelatie bedoelt : sommige mensen kennen het gevoel van "verliefdheid" niet. Maar dat betekent niet, dat ze niet (kunnen) liefhebben......Maar als iemand geen kontakt kan maken, of geen vertedering of verwondering kan voelen, lijkt me een relatie héél moeilijk. Maar altijd het proberen waard zo iemand te leren kennen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt er denk ik ook een beetje vanaf waarom diegene nog nooit en serieuze relatie heeft gehad. Heeft diegene daar geen behoefte aan gehad?Is hij de ware nog niet tegengekomen, heeft hij persoonlijke problemen? Is het een bewuste of onbewuste keuze geweest?
Als hij de ware nog niet is tegengekomen is het alleen maar mooi denk ik dat de liefde er toe bijdraagt dat diegene wel een relatie met jou begint. Wel zal het wennen worden, omdat diegene 35 jaar lang rekening met niemand heeft moeten houden. Maar als het gevoel goed zit, valt alles wel op zijn plaats.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk kan dat... Wat is het criterium van relatie? En als jij er al drie versleten hebt, ben jij dan meer expert dan hij?

Iedereen kan een relatie aangaan, maar of jij dat kan en met hem dat is onzeker en daar kom je pas echt achter op het moment dat het een realiteit is...

Give it a try, and find out...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het gerust proberen. Wie niet waagt, die niet wint..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, misschien is het wel echte liefde en dan zou ik het zomaar mislopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou het niet kunnen? Het lijkt me dat er andere redenen zijn waarom je twijfelt. Iemand die geen serieuze relatie heeft gehad op die leeftijd, kan daar allerlei redenen voor hebben gehad. Die redenen zijn dusdanig divers, dat dat vanaf deze positie zich moeilijk laat raden. Misschien bindingsangst of gewoon nooit de ware tegengekomen. Of gewoon nooit opgezocht.

Maar het lijkt me dus zeker niet een probleem an sich als iemand op die leeftijd nog geen serieuze relatie heeft gehad. Als de liefde er tussen jullie is en deze is echt serieus, dan komt het vanzelf wel goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die is te oud voor mij iig ;) Maar ligt er aan wat voor relaties hij/zij gehad heeft: zij het allemaal scharrels geweest? Dan zou ik me wel bedenken voordat ik aan zo iemand begin.