Er zijn er maar weinig die mij erg boos hebben gezien en dat is maar goed ook. En ik kan om verschillende dingen verdrietig worden. Maar als iemand 'glashard' tegen mij staat te liegen en dan vol houd dat ze de waarheid spreekt. En blij word ik van iedere feestdag. En aangezien het iedere dag een feestdag is en als het geen feestdag is dan maak ik het er wel van...

Toegevoegd op 12-06-2009 14:35:37
O ja...

Kerst, Pasen en Pinksteren vind ik dus geen leuke feestdagen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Oneigenlijkheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omhebbelijkheid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik word boos als mensen me in een bepaald hokje proberen te duwen, of uitspraken van me verdraaien.

Ik word verdrietig van dierenleed.

Ik word blij van elk plusduimpje op GV. Laat je dus niet tegenhouden:P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
onduidelijkheid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan absuluut niet tegen krijsen of schreeuwen.
Dan voel ik een soort agressie opkomen bij mezelf
die ik normaal nooit heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boos: onrecht, discriminatie, oneerlijkheid
Verdrietig: het leed wat mensen elkaar en dieren aandoen
Blij: Liefde, zon, natuur en nog een heleboel andere dingen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben alleen gevoelig voor wat er nu gebeurt...

Alles wat niet nu gebeurt is fantasie...

Dit nu, beroert me mateloos en ik ben er zeer gevoelig voor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
onrecht.
dierenleed.
haat.
leugenaars.

blij
kids
dieren
familie
lekker eten
goeie vrienden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onbeantwoordde liefde..
En mensen die denken dat ze stoer zijn, maar dat absoluut niet zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan erg blij worden als ik iemand anders blij kan maken..... Boos wordt ik gelukkig niet zo snel.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een gever, en houd me via m`n ziekbed bezig met liefdevolle aandacht naar de ander. Soms gebeurd er een wonder en krijg ik liefdevolle aandacht van m`n medemensen. Zomaar een kaartje zomaar een leuk bericht iemand die aan mij denkt. Dit maakt me blij maar ook erg emotioneel, ik ben dus snel geraakt. In deze tijd noemen ze dat hoog sensitief. Het zal wel maar ik word er wel heel gelukkig van. Addy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemand de hele tijd zit te praten over papa dit, papa dat, papa zus, papa zo.
Waarom?
Nou: mijn vader is doodgegaan aan een erstige ziekte, daarom kan ik er niet tegen als mensen de hele tijd over hun vader praten.