Kent iemand een bestaand persoon met een leukere naam dan Constant Lam?

Of is Constant Lam de grappigste naam ter wereld?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Annewil peipen, die bestaat echt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (21)

Ik weet niet of het een echt bestaand persoon is (geweest) of dat het een grapje was, maar ik kon altijd erg lachen om mevrouw Penny Wise die verschrikkelijke schulden maakte.
Deze is trouwens ook heel leuk, vooral voor een geheelonthouder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er schijnt in Engeland ook een Mary Christmas rond te lopen. Dan zou ik persoonlijk mijn naam ook wijzigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind Co Starring leuk, maar of die naam leuker is dan Constant Lam mag jij zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mevrouw In de Wei die trouwt met meneer Naaktgeboren

Toegevoegd op 08-06-2009 16:33:01
Ik ken ook een Arie Buis, oftewel A Buis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hihihihihihihihihihi... Dat word mevrouw Naaktgeboren - In de wei toch? Wat een LoL...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die blijft leuk rubro...
Bij ons in het dorp woonde een mevrouw cutschutter. En die 'C' sprak je als 'K' uit...

Wat heeft die vrouw vroeger te lijden gehad onder onze terreur:D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier woont een hele familie die Poepjes heet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cor Niks vind ik wel grappig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Peter Selie is ook leuk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van Xinix nu ik er over nadenk ;o)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kan dan ook zo Xxagnix...
Ik vind Contstan Lam wel heel erg grappig. Maar hoe fout kan het worden. We hebben het hier we over een bestaand persoon: http://www.linkedin.com/pub/constant-lam/10/383/629 De linkedIn website van deze persoon wordt nu flink bezocht door allerlei links op fora over de grappige naam. De lol is er dan al snel een beetje van af.

Er zijn veel meer foute namen en omdat je die gewoon in een lijstje kunt vinden plaats ik ze even voor jullie. Dan hebben we dat ook gehad.

http://www.foutenamen.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn heel erg veel grappige namen:
Jack pot
Sam bal.
Zijn wel heel erg veel sites over.
Ik ken iemand die k. pot heet, haha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jannie van de Samenleving, die met meneer Hoeksteen is getrouwd (namens Freek de Jonge), maar die bestond niet echt.

In het buitenland waren "Wim Kok" en "Ruud Lubbers" natuurlijk ook prachtnamen om je voor te schamen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vond deze wel leuk
http://www.classmates.com/directory/public/memberprofile/list.htm?regId=8706436373
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijneer of mevrouw A.nus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en die bestaat echt? -.-
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jazeker en die ken ik persoonlijk.
Ik werkte ooit op een callcenter waar dagelijks de meest hilarische achternamen voorbij kwamen. Een collega en ik hielden deze bij, en ik het het schriftje altijd bewaard. Ik zal er een paar neerzetten.

Botschuiver
Kist-Lijkendijk
Stapelbroek
Schipaanboord
Weerstand
Brancart
Hebbes
Slisser
Klop-Wakker
Kok-Kwak
Kuttschreuter
W.C. Bril
Doosje
M. Dobbelsteen
Mw. Speenkruid > adres: Speenkruid
Geilvoet
Griep
Geilkens-Vluggert
Heethaar
Stoorvogel > adres: Eendenkamp

Nou ja, ik heb er nog veeeeel meer, maar je moet ergens ophouden ^^
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De betekenis in het Nederlands van de naam van de acteur Ben Stiller vind ik wel grappig...
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Max Laadvermogen
Ben Dover
S.Pion
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een tijdje geleden was op ik dacht Radio 538 (geen idee, een bepaalde zender die altijd op staat op het werk) een item waarbij ze de meest belachelijke naam van nederland zochten. daar werd toen als winnaar gekozen de naam " Douwe Schat"

Toegevoegd op 09-06-2009 00:06:12
Dik de Kok is dacht ik ook een bekende naam, en vooral leuk en een engelstalig land
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een neef van mijn man heet
Dick Bil
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken iemand die heet Kees Schaaf. Oftewel K. Schaaf. Met een beetje snel uitspreken is dat ook een hele leuke.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Take Takema... eigenlijk best lullig voor zo'n jongen als ik het nu zo lees
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met alle respect: Benno Baksteen als (voormalig) voorzitter van de vereniging voor verkeersvliegers (ik respecteer hem zeer met zijn bijdragen aan allerlei vlieg-nieuws, maar hoe krijg je iemand met zo'n naam op die post)
En Fred Lek, woordvoerder van de brandweer Haaglanden.

Toegevoegd op 13-06-2009 01:59:15
Ik heb te maken gehad - ook in verband met luchtvaart en geluidhinder - een (luchtmacht-)majoor Stoorvogel, door iemand hiervoor genoemd.