Heb jij iets waarvoor je, hoe oud je nu ook bent, je nog steeds schaamt?

Iets dat als je s'nachts wakker wordt en er toevallig aan terug denkt weer het schaamrood op je kaken komt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Heel lang geleden, toen ik nog verkering had en dacht dat we alleen thuiswaren, lagen we wat te rommelen in bed.
Plotseling ging de deur open en stapte m'n moeder naar binnen.
Ik schrok enorm en trok met een flinke ruk het laken omhoog. Maar ik trok zo hard dat ik het lostrok en het helemaal over onze hoofden heenvloog.
Onze hoofden waren verstopt, maar de rest was goed zichtbaar.

Zulke dingen vergeet je nooit en het schaamrood wordt niet minder rood als je daar aan terugdenkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja, en als ik er aan terugdenk word ik misselijk.

Verder ga ik er niet op in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger wel. Nu steeds minder.

Nu moet ik eerder meewarig glimlachen om mijn vroegere zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me herinneren dat ik dat had, maar ik weet het niet meer, ik kan het niet meer in mezelf herkennen en ook niet meer specifieke voorvallen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, gelukkig niet.
Als dat zo was dan zou ik er alles aan doen om e.e.a. recht te zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja heel erg.
ik had de Ziekte van pfeiffer, en heb heel veel overgegeven, ik was zo ziek dat ik de wc nooit haalde, dus altijd met mensen eromheen.
1 dag was ik zo ver heel van de koorst en ijlen dat ik van de trap af naar beneden plaste. ik schaam me dood maar ik kon er echt niets aan doen. elke keer als ik er an denk kan ik wel weer janken.
je moet je bedenken dat dit iets meer dan 6 maanden geduurt heeft.

Toegevoegd op 04-06-2009 00:22:59
an is aan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 van mij voor je eerlijkheid, respect.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van de trap af naar beneden?
Dat is zo cool.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@melissa. cool als je er geld voor krijgt en het is vrije wil. verder is het alles behalve dat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig en triest tegelijk. Sorry, maar ik zit nog in een te laag niveau om iemand punten te geven. Over trappen gesproken: ik moet dus nog een trapje hoger. En om over nog meer trappen te spreken: Ik heb ook ooit eens van de trap geplast, als kind zijnde. Ik was aan het slaapwandelen, dus gelukkig niet door een ziekte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:)
Ja, dat heb ik. Per ongeluk een sms met xxx-jes naar mijn chef gestuurd. Was niet voor hem bestemd.