Pa trouwt de dochter, zijn zoon de moeder. Ze krijgen beide gezinsuitbreiding. Wat zijn de familie relaties?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

en voor de mensen die geen engels verstaan de volgende bron:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

De familierelaties zijn vooral complex...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De dochter is de vrouw van haar vader en haar kind. De vader is haar man en haar vader. De zoon is de broer van de dochter, het kind van zijn vader en van zijn moeder. Maar ook de man van zijn moeder. De moeder is de moeder van de zoon en de dochter en de ex van de vader.

Daarnaast zijn de kinderen van de vader en de dochter, de kinderen van de vader en de dochter, de kleinkinderen van de moeder en de neefjes/nichtjes van de zoon.

De kinderen van de moeder en de zoon zijn hun kinderen, de kleinkinderen van de vader en de neefjes/nichtjes van de dochter.

De relaties in dit gezin zijn zo complex dat ik denk dat het daarom verboden is om dit soort praktijken echt uit te voeren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uhm inteelt ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de zoon van de vader met de dochter zal een neefje van de moeder worden,

het kind van de moeder en de zoon zal het neefje van de moeder worden.

pa en ma zullen ex-man en ex-vrouw van elkaar zijn

de vader zou tegelijkertijd een zoon en een kleinzoon krijgen.

Hetzelfde geldt voor de moeder
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk worden deze kinderen misvormd geboren met tal van afwijkingen. Het zal al een wonder zijn dat ze in leven blijven. Dus het heeft dan verder geen zin om over relaties na te denken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
iets zoals in het liedje hieronder?