dat mijn ouders langer geleefd zouden hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (23)

Waar zal ik beginnen?

Ik zou best dingen anders gedaan willen hebben; de keuzes die mijn leven niet ten goeden zijn gekomen.

Klinkt heel dramatisch, maar dat valt best mee hoor.
Feit is dat deze dingen niet meer terug te draaien zijn.

Leer er mee leven, trek je les eruit, kijk vooruit en weer doorlopen.

Toegevoegd op 30-05-2009 19:35:58
Natuurlijk zijn er ook dingen die je niet zomaar los kan laten.

In deze gevallen is het belangrijk de waarheid te erkennen. Negatieve emoties erkennen die je lang onderdrukt heb, zodat ze je leven niet langer kunnen ondermijnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wou dat vroeger voor een andere toekomst had gekozen....
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan je nog steeds!!!
Toekomst is nu!!!
AWM
14 jaar geleden
Ja, dat is nou net het probleem. Nu is het te laat.
Alle verkeerde keuzes die ik heb gemaakt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets. Er heeeeel veel vervelende dingen gebeurt, maar die dingen hebben me wel gevormd tot wie ik nu ben. En daar ben ik tevreden mee, dus zodoende :)

Hoewel, een heel klein akkefietje met een paraplu zou ik wel willen veranderen, maar daarover ga ik liever niet in detail (mochten er mensen die er wat vanaf weten hier ook op gv komen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niks..

If I had to do it all again,
I wouldn't take away the rain,
cause I know it made me who I am...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als het bestond, dan zou ik dat gewoon willen wissen, zonder 5 puntenaftrek en als ik mocht dan zou ik dat gewoon bij iedereen doen dan zag de wereld er mooier uit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had even gewacht met mijn borstverkleining, en pas als ik mijn kinderen had het doen. nu kan ik al bijna weer.

dat ik meer mijn best had gedaan op school.
dat ik een ander vak had gekozen. (anders behalve dan dansen, dat is mijn lust en leven) ik bedoel mijn echte beroep.
dat ik naar een andere hogereschool was gegaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Edit Piaff zong het lang geleden al;
Non, je ne regrette rien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leef zonder spijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonder alle ongelukkige en vervelende ervaringen uit het verleden, had ik een heleboel levenslessen gemist. Tevens had ik wellicht minder waardering gehad voor dingen, die ik juist door het verleden zeker niet als vanzelfsprekend zie. Het antwoord is niets...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ik in een liefdevol gezin was opgegroeid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee!!!!!!!
Nooit!!!!!
Niets!!!!!
Nimmer!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn ego, had wel wat meer zelfbewust door mijn middelbare school mogen laveren. Overigens zijn er genoeg mensen die mij kennen die zich afvragen waar ik het over heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit al een tijd na te denken, of en wat ik op deze vraag zou antwoorden. Maar ondanks een traumatische jeugd heeft mijn verleden mij wel gemaakt tot wie ik nu ben. En ik ben tevreden met wie ik ben...

En tot slot:

Ik ben het verleden, het heden en de toekomst...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk he, dat het je aan het denken zet, mooie slotzin, Starbless!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Starbless Allles heeft een doel in het leven.
Je moet door het dal om op de top te kunnen komen.
Ik zou willen dat ik meer voor mezelf had gekozen en zekerder door het leven was gegaan. Maar het verleden heeft me gemaakt tot wie ik nu ben, dus eigenlijk hoeft er niks veranderd te worden :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas kan je niets veranderen aan je verleden. Het verleden heeft je tot de persoonlijkheid van nu gemaakt. Nu in het heden kan je nog veranderen. Veel mensen hebben heel veel meegemaakt in het verleden. Die kunnen ze loslaten om beter met de pijn om te gaan. Anderzijds is ons pas bepaald. Alle ervaringen behoren bij ons levenspad. Mensen zouden ook een positieve lijst moeten aanleggen want de vervelende dingen heb je immers al gehad. Je hoeft niet terug in de tijd en morgen is zo ver. Als je droomt om de dingen te willen veranderen wat je hebt geleerd of hebt ervaren, pas die toe in je leven van nu. Het is heel verreikend. Boeddha zei"Gisteren is dood, morgen moet nog geboren worden, vandaag is goed genoeg. Addy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou niks willen veranderen. Want ik geloof dat alles met een reden gebeurd en ik merk dat ik in moeilijke periodes waarin ik fouten maak ik sterker word en er veel uit leer. En dat maakt me hoe ik nou ben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn geboortedatum en dan elk jaar een dozijn idiotieën.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ik niet ziek geworden zou zijn in het verleden en daardoor zou ik nu niet in de WAO zitten en gewoon net als vele anderen gewoon kunnen werken!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welkom terug!
Niets leer uit het verleden .
En leef met de toekomst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wie zou jij willen veranderen in je verleden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een oude kennis
Niet zoveel.

Ik had beter mijn best moeten doen in het jaar dat ik bleef zitten en ik denk dat ik dingen soms anders had moeten doen..

ik doe altijd maar waarvan ik denk dat het goed is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ongeveer een stuk of zes gebeurtenissen, waaronder een citotoets, een avondje stappen, een overlijdensgeval, een ruzie, en een akkefietje met jeugdzorg en de raad van de kinderbescherming.