wie weet welke boom dit is?

zie afbeelding

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Natuur
1.4K
Amadea
5 jaar geleden
Ziet die er nu nog zo uit of is de foto in de herfst genomen? En was dat in Nederland of elders op de wereld? Kun je de foto trouwens ook een kwart slag naar rechts gedraaid plaatsen?
Z512099
5 jaar geleden
Doet denken aan Acer (Esdoorn) met diep ingesneden blad.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
nog nooit zo'n mooie boom gezien. Ik heb echt geen idee wat dit voor boomsoort dit is .

Antwoorden (1)

Volgens Google is dit een Vijverpijnboom, maar ik kan niet garanderen dat het dat ook echt is...