Bonsai bladeren verkleuren wat te doen?

2 weken geleden gekocht , de verkoper had hem buiten staan msar savonds zette
hij hem binnen. Hij kon zowel binnen als buiten zei hij. Ik heb hem even binnen gehad maar omdat wevloer verwarming hebben. ging dat niet lekker merkte ik. Nu heb ik hem weer buiten gezet. maar deverkleuring zet door. Wie o wie heeft een goede tip om hem te redden?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Natuur
1.9K
Rieneke1
6 jaar geleden
Wat is de naam van deze bonsai? Sowieso is het nogal wat, van op de vloerverwarming hoppa de vrieskou in. Zonder verder iets over deze bonsai te weten zou ik 'm licht en koel zetten.

Antwoorden (1)

De verkoper had hem buiten staan, ondanks de koude winter.
Maar jij zet hem op de voerverwarming, graadje of 30, logisch dat de plant er op reageert.
Allereerst moet je weten om welke plant het gaat.
Zonder naam kan je er niet veel mee.
is het wel een bonsai en waar staat hij in.
Als het een winterharde plant is, zou ik hem nu op een beschutte plaats buiten zetten.
Zijn blad zal hij wel verliezen, want een blad dat geel begint te worden, kan nooit meer groen worden