welke plant is dit?

Het is een oude plant en waarschijnlijk verkeerd behandeld.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Natuur
1.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
OK, bedankt! Dat verkeerd behandelen valt dus wel mee. En het is nu begrijpelijk waarom hij altijd sterk naar het licht toegroeit.

Het beste antwoord

Het is een woestijnroos, Adenium obesum.
Zie afbeelding

Toegevoegd na 2 minuten:
--Als er bladeren aan de plant zitten, heeft de plant veel water nodig. Geef genoeg water maar laat de aarde af en toe wel uitdrogen. In de winter geef je de planten zonder bladeren of planten op een koele plaats minder water. Van maart tot oktober bemest je de plant om de twee weken.
woestijnroos
Verpotten
Verpot de plant één tot twee keer per jaar. Tussen juli en september is het de beste tijd daarvoor: tussen de eerste en twee bloei dus.---
6 jaar geleden
Z512099
6 jaar geleden
+ goed gevonden.