Je naam veranderen op GV is afgelopen. Goed of niet goed?

En moet er nu nog een soort eenmalige pardonregeling komen om nog één keer de naam aan te passen voordat hij definitief definitief wordt?
Want (bijna) alles gebeurt op de achtergrond op GV...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Niet goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (24)

Hartstikke goed.
Ik wordt gek van die mensen die telkens hun naam maar weer wijzigen.
(sorry XiniX, X ini X, Nieuwsgierig Vraagje, ... en eeh ... welke mis ik nog?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
XagniX, XalniXien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die laatste klopt dan weer niet... :-)) jij voldoet niet aan de richtlijnen... (Dat was er wel een)
en: Ben je veranderd? (was er ook een)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet dat die laatste niet klopte. Maar dat is wel de naam die ik verwachtte dat je als volgende zou nemen (humm, deze zin loopt niet). Je voldeed niet aan mijn verwachting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die laatste zin was een compliment - maar ik vermoed dat je dat sowieso als zodanig opvatte - en ook dat is weer een compliment - en ook daarvan vermoed ik dat ...
ik had een waarschuwing wel op zn plaats gevonden, nu heet ik voor altijd krullenkoppie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ghihihi, nah ik kan wel met mn naam leven psich
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aandoenlijke naam toch??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
getver, aandoenlijk, ik? hm, als ik mn naam niet meer kan veranderen moet ik mss maar een nieuw plaatje uitzoeken om wat minder aandoenlijk over te komen.. :P suggesties iemand?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik begrijp nu dat jezelf deze naam niet hebt gekozen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ghihi jawel hoor.. maar aandoenlijk? Ik wis nie dat ie zo overkwam..
Ja, het zorgt voor continuïteit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het wel duidelijker zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opzich vind ik dit goed. Want dit is de enige manier waarop je mensen nog kunt herkennen.

Echter heb ik wel het idee dat er bij het eerste het beste voorstel meteen actie wordt ondernomen, aangezien een vraag hierover slechts een paar uur geleden gesteld is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Valt volgens mij wel mee, ik heb hier al meer vragen over langs zien komen. Ik denk dan ook eerder dat er actie wordt ondernomen omdat het een onderwerp is dat genoeg leeft onder gebruikers om steeds weer terug te komen in vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@SuzyQ: Ah oke, ik had de vraag nog nooit voorbij zien komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoop nog steeds dat GV een (niet-dwingende) interactieve wishlist wil ontwikkelen - daar kunnen nieuwe/andere functionaliteiten dan ook bestemd worden.
Jammer hoor, wilde net mijn naam wijzigen in Amalia...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed.
Zoals al eerder naar voren kwam, leer je de gebruikers door hun antwoorden best goed kennen. en weet je wat je aan de antwoorden hebt. Als de gebruikers telkens een andere naam kiezen, moet je telkens opnieuw de antwoorden naar waarde schatten.
Af en toe een nieuwe pasfoto (avatar) vind ik prima.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben het helemaal met je eens... +1
ik snap uberhaupt niet waarom je je naam zou veranderen?? is toch alleen maar ingewikkeld voor je collega's op GV?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja jij treft het met je achternaam: Van de Dam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van de Dam??...nu ben je me kwijt.....?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ CJL..was jij niet voorheen Dick en Coby ? en hoe kan het dat jij je oude naam dan niet terug hebt? en ben je moderator geworden??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vragen uurtje.
+1
Ik vind het een goede zaak. Voor de herkenbaarheid, voor de duidelijkheid, voor de begrijpelijkheid van commentaren die aan iemand refereren.

Zijn alle displaynamen nu bevroren zoals ze op dat moment waren, of zijn alle displaynamen gelijkgemaakt aan de inlognamen?

Stel ik had me aangemeld als Rotaluclac, en daarna mijn displaynaam veranderd in Watergeest. Wat zou dan, na deze wijziging van GV, mijn displaynaam nu zijn: Rotaluclac of Watergeest?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inlognaam...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Watergeest... Mpfff... Echt iets voor jou ;-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
SuzyQ, je bent al de tweede die denkt mij te kennen... ;-)
Misschien is het een idee om na het wijzigen van je naam minimaal drie maanden ontzegging te krijgen van je naam en ook in je profiel minimaal 1 maand je oude naam onder je nieuwe naam te vermelden. Dus dat je wel kan wisselen van naam, maar niet onbeperkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het inderdaad wel slecht dat ik zomaar weer met mijn volle naam hier op de site sta. Erger nog, in het ene scherm wel, in het andere scherm niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja jammer dat er geen aankondiging is geweest; die Romeinen heersen nog steeds......en dat pikken wij!?
AWM
14 jaar geleden
Tja, alweer 12 jaar bij je huidige werkgever.
Je bent niet meer anoniem :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ik voor de mensen hier niet anoniem ben boeit me niet zoveel. Maar mijn naam intikken in Google hoeft me niet naar deze site te leiden. Eerst kon dat ... Nu kan ik er beter mee stoppen. Maar omdat die mogelijkheid ook niet bestaat, neem ik de site goeievraag dat best kwalijk.
Prima toch? Wat was het nut eigenlijk? Het is in de communicatie het enigste herkenbare van de ander. En het was toch jouw naam , die jij toch uitgekozen had en daar was jij toch tevreden mee? Je zit nu eenmaal in het wagentje en dan moet je meerijden met de zelfde pet op. Of je moet er uitstappen en weer opnieuw instappen, maarja dan zijn de puntjes weg! Ohe, gaat het daar dus om? Weer de puntjes?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had mijn naam verkort, om niet te open en bloot in Google terecht te komen. Nu denk ik er serieus over om hier maar op te stappen. Nu hoef je namelijk niet meer eerst hier een maand actief mee te doen om mijn hele reilen en zeilen na te trekken, nee, je tikt gewoon 1x "edoderoo" in en mijn hele doopceel rolt er zo uit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ze hadden moeten doen, is je screennaam bewaren, niet je screennaam terugzetten naar je inlognaam....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik zit er ook aan te denken om er mee te kappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar je had toch zelf gekozen voor edoderoo ook toen kon dat?
@ Melissa, dat meen je toch niet?
Niet goed, ik had minstens een bericht moeten ontvangen zoiets als: "Over 14 dagen wordt kan je je naam niet meer wijzigen. Voor die tijd moet je zorgen voor een passende en blijvende naam."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijkbaar had de programmeur hier nix beters te doen zo vlak voor het weekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zojuist heb ik contact gezocht met de mods of zij dit recht willen zetten. Even afwachten dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Heel goed.
Er zijn enkele gebruikers die steeds van naam en avator wisselen. Soms geven ze bepaalde reacties en door een vaste naam is het patroon daarin te herkennen.

Het voorkomt niet dat er meerdere accounts aangemaakt worden, maar ook dat is programmeerbaar om dat te signaleren. De mogelijkheden zijn echter beperkter.

Toegevoegd op 20-05-2009 16:57:55
..als er een nieuwe account wordt aangemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een heel goede keuze van GV om dit te stoppen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op zich zou het natuurlijk niet uit moeten maken, omdat het eigenlijk niet belangrijk moet zijn wie het antwoord geeft. Het zou om het antwoord moeten gaan. Maar ik merk wel dat ik het prettig vind om te herkennen wie het antwoord geeft. Geen idee waarom. Dus gevoelsmatig zeg ik: goede zaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind het prima:)

Xinix herken je toch wel, of aan z'n plaatje of z'n puntenaantal, maar dat geld niet voor iedereen:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of aan zijn gezwam, zal ik het dan zelf maar zeggen LOL
:-))
Goed..., of mischien ook niet. Naarmate ik dit type besef ik dat het me niet zo boeit of er een pardonregeling komt tot éénmalige naamsverandering.
Eigenlijk wil ik hier helemaal niet op antwoorden, maar ik ga door, helemaal in de geest van de vraag.
(hé heerlijk, zo'n dom antwoord........!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er kan minstens een knopje 'nieuws' komen waarop de laatste veranderingen op GV worden geplaatst - zodat we niet steeds altijd allemaal in 't duister tasten van 't hoe/waarom/wat nu weer.

Toegevoegd op 20-05-2009 22:45:50
Verder vind ik 't persoonlijk dikke onzin dat deze mooie eenmaal gegeven functionaliteit weer wordt afgepakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die XiniX;

Ik vind het een goede zaak; duidelijker voor iedereen dan het continue gegoochel met nicknames. Beetje knullig dat het op deze manier gedaan is misschien, maar goeievraag.nl is toch ook geen publiek domein? De beheerder/eigenaar maakt de regels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel goed, die vaste namen. Vanwege de herkenbaarheid.
Maar ik vind het een slechte zaak, dat men daarover niet tijdig is ingelicht.
Al heb ik persoonlijk geen behoefe om mijn naam te veranderen, die pardonregeling vind ik een goed idee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed.
Je moet deze site gebruiken waar hij voor open gesteld is. Namelijk voor het stellen van goede vragen en geven van goede antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet goed. maar ik heb toch mijn naam weten te veranderen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel een beetje jammer,
Maar aan de andere kant toch wat beter.
En inderdaad er moest een waarschuwing komen dat de naam zo zal blijven.
Anders heten ik nu The hamster