Waar kun je terecht voor een platenmaatschappij etc.?

Ik zing graag en kan het ook wel goed (natuurlijk heb ik nog oefening nodig) maar waar kun je een platenmaatschappij bereiken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Kun je hier wat mee?

http://www.platenmaatschappij.nl/

De beste manier, is denk ik eerst bekend worden. Zingen op youtube kan je ver brengen. Ook via via kun je in connectie's komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hee bedankt voor de reactie! Naja ik hoef niet perse beroemd te worden, maar gewoon wel veel optreden en zanglessen krijgen.

Andere antwoorden (1)

ach je kan nog altijd overwegen een youtube filmpje te maken.
ik vind het knap dat je een zangeres bent (zelf drummer) maar tot waar ik ben gekomen is "koren".
suc6