Kunnen missen? Als het moet kan ik alles missen...
Maar willen missen?...Liever niet: iedere dag te eten, elektriciteit, schoon (warm) water uit de kraan, mijn bed, een waterdicht huis met CV, de auto...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

Elektriciteit
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Internet, vrees ik... of wat algemener; een snelle computer.

Of NOG algemener; electriciteit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Water uit de kraan, electriciteit en communicatiemiddelen als post, telefoon en internet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een dak boven m'n hoofd en elke dag drie maaltijden.
en niet te vergeten schoon drinkwater.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bier! De eerste levensluxe.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
internet, en mijn zelfgebouwde gitaarversterkers :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Auto. (Ik heb een hekel aan openbaar vervoer.)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Schoon water uit de kraan!

Is natuurlijk onmisbaar
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Internet. Zélfs zonder GV is het zoveel makkelijker om informatie te vinden dan in de tijd dat je naar de bibliotheek moet, en dan maar moest hopen dat er relevante bronnen aanwezig zouden zijn, én dat de bronnen die die bronnen noemen er ook zouden zijn.

Nu kan ik op internet bronnen (bijvoorbeeld wetenschappelijke boeken/artikelen of krantenartikelen) zoeken, en direct uitzoeken hoe ik die bronnen zelf ook in handen kan krijgen.

Ook voor mijn werk in een boekhandel geldt dat ik niet begrijp hoe men het ooit zonder internet deed. Ooit had je alleen grote rijen met catalogi van uitgevers (nooit een uitputtende lijst uitgevers, dat was gewoon fysiek niet mogelijk). Nu kan ik via internet voor mijn klanten aan boeken komen die anders gewoon onbereikbaar zouden zijn omdat de infrastructuur om überhaupt achter het bestaan van een boek te komen ontbrak.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
briefjes van 200 en 500 euro
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is dat een luxe dan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eerste levensbehoeften......
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Muziek (als je dit als luxe kunt bestempelen)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Luxe = weelde, overdaad. (Van Dale online)
warmte, eten, drinken etc. zie ik niet als luxe, maar als basisbenodigdheden.
Internet is eigenlijk ook al benodigd in onze maatschappij.
Eigenlijk is luxe een glijdende schaal; wat eerst overdaad is wordt noodzakelijk gemeengoed.

Kortom, ik KAN in principe alle luxe missen.
Ik WIL 1 luxe niet missen, en dat is vakantie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn mp3, Laptop en telefoon
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
M'n ipod, laptop, lcd en m'n auto
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn lichaam...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
m'n iphone, ik ben verslaafd...