Wat ga je dit jaar doen op Koninginnedag om geld op de vrijmarkt te verdienen?

Iemand nog leuke, ludieke of lucratieve ideeën?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (7)

Toen wij in het centrum van de stad woonden heb ik ooit mijn hond (sint bernard) buiten neergelegd. Bordje erbij "aaien 20 eurocent". Van de opbrengst hebben we een vers gerookt koeienbot gekocht. Wij vonden het leuk, de hond vond het leuk, en de mensen konden het waarderen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zag laatst iemand op gv die het leuk vond om te breien, misschien kan je haar gebreide spulletjes opkopen voor weinig en verkopen op de markt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het leukste wat ik ooit gedaan heb was een oude auto van de sloop halen, een grote hamer erbij zetten en drie klappen voor 10 euro. Dat liep geweldig storm.

Zorg wel even dat je alle vloeistoffen zoals benzine, olie, remvloeistof, stuurbekrachtigingvloeistof, koelvloeistof, ruitenwisservloeistof eruit haalt anders wordt het een bende en krijg je problemen met de politie. een groot bouwzeil eronder voor de rotzooi, ruim eromheen afspannen met een lintje en dik geld verdienen maar.

Succes gegarandeerd!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als republikein laat ik dit 'feest' aan me voorbij gaan en ga ik bomen in m'n tuin snoeien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Juist. Dit geluid moet ook duidelijk gehoord worden.
Met een boord in mn knieholten staan met daar op de tekst het is raak voor een knaak.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zakkenrollen!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Blikjes drinken zijn daar altijd duur. Goedkope supermarktranja met gekoeld water serveren kan je misschien flink wat opleveren. Loopt 't storm, dan de prijs langzaam opschroeven.