De slootkant schoonhoude ,door overheid,via kortgestrafd kan dat.?

langs sloten licht veel glas en plastiek :dus opruimen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tenenkrommend dit......je vraag is ook niet meer te begrijpen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, zou je de vraag even kunnen toelichten? Wat bedoel je met kortgestraft?

Antwoorden (6)

Ff de gemeente bellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Altijd maar die overheid. De overheid moet de troep opruimen. Laat elke zes maanden een jeugdvereniging, een ouderervereniging de handen in elkaar slaan; Het is de overheid niet die dat zwerfvuil daar gegooid heeft. Don' t ask what the local governement can do for you but ask yourself what You can do...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op dit moment is er niet zo'n initiatief, dus op dit moment zal je de gemeente moeten bellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien bedoeld hij met 'kortgestrafd' mensen met een taakstraf?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verder moet men in NL wat mij betreft eens prioriteit geven aan controles op wat mensen allemaal uit hun auto flikkeren. En de boetes enorm opschroeven.
De pakkans is nihil.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@Knowitall: ik denk dat hij kortgeding bedoeld.
Ik heb het vermoeden dat de vraagsteller wil vragen of het mogelijk is om mensen met een taakstraf de slootkant te laten schoonhouden. En ja, dat zal vast wel kkunnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Snap het niet echt, maar je kan proberen om het zelf schoon te houden met je buurt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
kordgestrafden dienen maatschappelijk nuttig werk te verrichden, op een manier die controleerbaar is. eventueel kan did langs den sloodkand gebeuren om troep te ruimen op. ja dus!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van mij krijg je een 10 voor spelling hoor. :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb op school geleerd dat je je taalgebruik moet afstemmen op je doelgroep. Koetervlaams, in dit geval ;-O
Aan de manier van vraagstelling en het nivo van spelling kan ik afleiden dat we met een tot taakstraf veroordeelde allochtoon te maken hebben. Om uw vraag te beantwoorden: zo lang ze aan de Arbo-wet voldoen kunnen ze u zeker de oever schoon laten maken.