Ik denk over aandacht...maar serieus. Het is natuurlijk erg makkelijk om overal tegenaan te schoppen, en Wilders maakt goed gebruik van de onvrede en onrust met betrekking tot de politiek onder het "volk". Over het algemeen is het vertrouwen in buitenlanders/allochtonen minder dan in mede-Nederlanders. Het is grappig, als een buitenlander iemand berooft, heeft men het over de slechte buitenlanders. Als een Nederlander iemand berooft, is het een slecht persoon. Ik denk dat ze niet klagen over de groeiende afkeer richting buitenlanders.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Over het vreemde kapsel van Wilders.
15 jaar geleden
Wilders en zijn aanhangers hebben vaak geen specifieke mening over negers: tenminste niet zoals zij een mening hebben over de Islam. Waarschijnlijk omdat de Islam een ideologie is en een neger zijn - als dit tenminste niet samengaat met zwart nationalisme - weer niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind het zo makkelijk om het gedrag van mensen, die een bepaalde stroming in de samenleving vertegenwoordigen, te marginaliseren tot personen die zich alleen maar bezig houden met iets belachelijks als domweg 'klagen'.

Ik ben geen wilders-aanhanger, maar per definitie hoort een oppositiepartij te 'klagen' over problemen in de samenleving.

In plaats van te klagen over Wilders, zou ik zelf maar eens wat meer democratisch inzicht verwerven. In plaats van de aanval op Wilders zou men zich ook af kunnen vragen of meneer wellicht een punt heeft en kunnen discussiëren met zijn volgelingen over mogelijk oplossingen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Simon, hulde voor je antwoord. Dit is ook een regelmatige ergernis van mij. Het is de makke van 'weldenkend Nederland': iedereen die buiten de mainstream valt, is per definitie 'niet weldenkend' of 'populistisch' en wordt daarmee impliciet gediskwalificeerd voor democratische discussie. Ik denk dat die tendens het grootste gevaar voor de (Nederlandse) democratie van dit moment is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Thanks Suzy, het is ook een van mijn grootste ergernissen!
dat hun voorman alleen signaleert en geen oplossingen zoekt. Wilders is soort burgermeester van Duckstad, het leven is daar simpel; als er een misdaad is gepleegd hebben de zware jongens het gedaan. Bij Wilders zijn het de marrokanen/islamieten die het altijd gedaan hebben. Deze eenvoud (lees simplisme) stoort de aanhang klaarblijkelijk niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
men maakt Wilders graag belachelijk. Hij doet niks en roept alleen maar.

Duhhhhh kan iemand mij vertellen welke beloftes uit hun verkiezingsprogramma Balelkende en Bos waar gemaakt hebben?

Kan iemand de kreten van Bos nog herinneren toen hij in de oppositie zat???? Wat heeft hij daarvan waargemaakt???

Iedereen die bang is voor de grote opkomst van Wilders kan maar 1 ding en dat is hem belachelijk maken. Nog steeds snappen die sufferds niet dat ze de andere kiezers daar alleen maar mee in zijn kamp jagen.

Overigens klaagt hij niet over een tekort aan aandacht. geschonken door zijn tegenstanders.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Over het meeste klagen ze niet!!
Afgezien van hun merkwaardige obsessie met de Islam, hebben ze dat gemeen met de politieke aanhang van de andere partijen.
Ikzelf bv. klaag alleen hier.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Over een tekort aan denktijd?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Over dingen die goed geregeld zijn.

En voor de mensen die het er neit mee eens zijn, kunt u voorbeelden noemen van punten die goed geregeld zijn en waar PVV'ers over klagen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Theo;

Over het gebrek aan realiteitszin en haalbaarheid van de voorstellen van hun idool en zijn partij.