Van oorsprong is de smurfin gesmurft door Gargamel als truukje om bij het smurfendorp te smurfen, maar zoals alles mislukte ook dat. Overigens was ze eerst niet om aan te smurfen, maar de Grote Smurf heeft haar gesmurft tot wat ze nu is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Omdat gargamel ze niet te pakken krijgt, hoeven ze zich niet te vermenigvuldigen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het nut van smurfin is het aantrekken van vrouwelijke kijkertjes voor een anders wel heel masculiene kinderserie.
Hoe ze zich voortplanten...? Ik heb geen idee, gaat dat niet gewoon hetzelfde als bij ons?
Arme smurfin...
(Of heeft ze juist alle geluk van de wereld?)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Smurfin moest de harten stelen van alle smurfen. Hoe ze zich vermeerderen: dat doet de tekenaar die tekenfilm maakt door middel van tekeningen hahahaa. Die man/vrouw is bevoorrecht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die TingTong;

Je hebt dus gewoon twee geslachten bij de smurfen. Moet ik het nog verder uitleggen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
They do it like they do on the discovery channel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat ^Sjors^ zegt. :D