Waar kan je verschrikkelijk boos om worden?

Boosheid is een emotie die iedereen kent. Waar wordt je herhaaldelijk boos om en heb je moeite mee om weer kwijt te raken? Tips zijn ook welkom...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (4)

Ik kan boos worden om mensen die dan dingen zeggen zoals: "Dat heb je niet gezegd." terwijl ik toch beter weet wat ik zelf zeg dan zij?!? En dan blijven ze hun zin doordrammen... En kleine kinderen die niet naar je luisteren...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Over het totale onbegrip en ongenuanceerde opmerkingen en commentaren die hier soms geuit worden, ten opzichte van moderatoren.
Deze mensen stellen hier volkomen belangeloos hun tijd ter beschikking om het wel en wee van de site naar eer en geweten volgens de regels fijn te laten functioneren.Dan zou een beetje respect en begrip zeer zeker op zijn plaats zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vooroordelen en kortzichtige mensen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Arrogante en schijnheilige mensen, kan me er vreselijk over opwinden.