waar twee vechten hebben twee schuld,laat het verleden rusten het voegt niets toe en lost niks op
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fout is degene die van het verleden een blijvend obstakel maakt voor een betere toekomst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja. Maar niet de vraag of er nu wel/niet sprake was van een genocide.
er bestaan geen foute culturen, alleen foute mensen. een kleine groep verpest het vaak voor de rest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar de Turken genocide pleegden op de Armeniers zijn de Turken hier fout. De Turken erkennen ook wel dat ze Armeniers gedood hebben, maar zij willen het niet waar hebben dat dat genocide was. Het zou een grote stap vooruit zijn als ze dat nu eindelijk eens erkenden.
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
Ik was al benieuw hoe lang het hier zou duren voor mensen (Turken?) dit feit hier zouden gaan ontkennen. Moet zeggen dat het nog tamelijk lang heeft geduurd; zowaar een hele dag.