zal wilders aan de top komen en zo ja waarom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het niet zo'n goede vraag omdat er geen goed antwoord op mogelijk is.

Het beste antwoord

ja hij komt aan de top,omdat hij die vragen stelt in de kamer die de meeste mensen zouden willen stellen.

Toegevoegd na 1 minuut:
omdat zij niet durven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

ik heb geen glazen bol dus kan geen toekomst voorspellen. ik kan alleen maar zeggen, ik hoop van niet, hoewel hij af en toe geen ongelijk heeft vind ik hem te overdreven fanatiek vind, en dit soort mensen oorlogen veroorzaken en het van kwaad tot erger maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker onze geertje gaat het halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat hij ver gaat komen hoewel ik het niet hoop.
Ik weet dat veel mensen op hem stemmen uit onvrede met de huidige regering. Deze stemmers willen eigenlijk voornamelijk een tegenstem aan de regering aangeven, en waar kan dat beter dan bij Wilders?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Waarom niet? Niet omdat hij veel aanhang heeft maar om het feit dat hij nog veel meer tegenstanders heeft. En die tegenstanders zijn niet van plan om met hem te samenwerken zolang hij bij het standpunt blijft dat een bepaald deel van de bevolking minder echten zou moeten hebben dan de rest. Mocht hij wel ooit in een kabinet terecht komen dan zal zijn populariteit heel erg snel gaan afnemen omdat het dan eindelijk bij zijn achterban zal gaan dagen dat praktisch al zijn plannen onuitvoerbaar zijn.

Aan politici die niet of nauwelijks kunnen samenwerken met andere partijen heb je in de praktijk niets. Het is niet voor niets dat de meest succesvolle en oude politieke partijen de partijen zijn die daar wel toe in staat zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geert Wilders zal ongetwijfeld heel veel zetels halen in de tweede kamer, maar ik denk dat het premierschap er niet in zal zitten voor hem. Geen enkele partij wil samen met de PVV regeren, en over de gehele linie is er bij niet-PVV-ers enorm veel weerstand tegen hem.

Ik denk dat uiteindelijk de andere partijen de koppen bij elkaar zullen steken om ervoor te zorgen dat er sowiezo een regering komt zonder PVV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is hij al, hij staat aan de top van de politieke partij PVV
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zal Wilders net zo vergaan als met de LPF. Ze roepen van alles maar wanneer het op debat en uiteenzetting van zijn beleid, geeft hij niet thuis. Nee, deze lege huls haalt het niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij zal zeker een hoop zetels krijgen. Maar of hij uiteindelijk in staat is om een regering te gaan vormen? Ik heb mijn twijfels. Ik geloof niet dat er andere partijen zijn die dat met hem willen. En mocht dat wel zo zijn.. Ik denk niet dat ze het dan lang volhouden. De pvv is geen partij die in staat is een land te leiden. Dit soort partijen zijn puur gericht om zo veel mogelijk achterban te krijgen, die alleen maar schreeuwen en nooit , met rieele oplossingen komen.

Toegevoegd na 1 uur:
Lees zojuist dat G. Wilders met 8 zetels is gedaald! Zo zie je maar, een tijd niet in de media en hij is in de opiniepeilingen meteen gedaald. Maw: Wilders moet het hebben van ongenuanseerde uitspraken in de media en impulsieve kiezers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het aan mij ligt niet. Het is zo jammer dat hij alleen maar haat probeert te zaaien onder de Nederlanders.
We leven in Nederland in een multiculturele samenleving, accepteer dat en probeer de positieve kanten hiervan te zien en niet alleen maar de negatieve. Natuurlijk moeten etterbakken aangepakt worden, maar om nu zo met de botte bijl erin te gaan wekt volgens mij alleen maar meer agressie en ontevredenheid op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik verwacht van niet:

- hij kan niet genoeg gekwalificeerde mensen vinden om de groei van zijn partij te accommoderen
- de gevestigde partijen zullen bepaalde zorgpunten van de PVV adresseren in hun programma, maar dan constructiever geformuleerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat Wilders een hoop stemmen weet te halen doordat men niet bij anderen terecht kan.

Slechts 22% van de mensen kiest voor Wilders om de islam kwestie. Ofwel als de andere partijen inspringen op punten als veiligheid, dubbele straffen voor het mishandelen van dienstverleners, integratie Wilders weer veel stemmen gaat verliezen. Daarnaast heeft Wilders geen partij, en dus zijn mensen voor 100% afhankelijk van wat hij zegt en doet.

Wilders is een richting, niet meer niet minder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laten we hopen dat Nederland zo wijs is om het niet zover te laten komen!
Want iemand die vanuit haat en ongefundeerde, kortzichtige inzichten wil regeren gaat een heleboel verdriet en ellende veroorzaken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hopelijk niet. Het leger naar Gouda en hoe duur zijn allochtonen ? En kijk naar een ultra rechts figuur voor de gemeenteraadsverkiezingen in Den Haag voor de PVV. Hoe duur is Geert Wilders zelf voor Nederland en dan niet alleen qua salaris maar zeker ook qua beveiliging ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
De negatieve dingen benoemen die plaats vinden in de samenleving is politiek, althans, zolang je daar dan ook oplossingen bij bedenkt, dat doet de PVV ook met plezier. Als je alleen maar over de positieve dingen praat dan gaat dit land niet echt voor uit of wel? Daarbij is de PVV ook volksvertegenwoordig. Dus ze bespreken vooral dingen waar een groot deel van Nederland problemen mee heeft.