een kusje van die ene droomprins
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een prinsessenjurk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Meisjes van dertien beginnen langzaamaan steeds meer bezig te raken met make-up altijd leuk om te krijgen.

Daarnaast zit je met een waardebon vaak goed.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de mini ipod
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat hangt erg van het meisje af. Het ene meisje is al helemaal 'into' faishon en make-up, daarvoor zijn dingen als kettingen, armbanden, een goede mascara, enz altijd raak zolang met smaak uitgezocht. Andere meisjes houden daar helemaal niet van, dan is een boek, een dvd, kaartjes naar film/theater/atractiepark altijd een goede gok.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een beetje de ruimte denk ik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
tegenwoordig hebben ze allerlij leuke spulletjes bij de h&m. haarbandjes, oorbellen, msgn een leuk t-shirtje
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een nintendo ds lite.