Wat zijn de 1e 3 dingen die je zult doen als de politie in nl 1 dag niet werkt...

En je niet vervolgd kunt worden voor alle overtredingen en misdrijven??

Dit is wel een vraag die in mij gedachte schoot op het moment dat ik erg fantaseerden hahaha.. maar dat is ook wel te merken aan de vraag zelf haha Kben benieuwd wat de antwoorden zullen zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

1) Lekker hard scheuren met de auto
2) Een keer zonder te betalen wat spullen meenemen uit een groot warenhuis
3) Even wat mensen uit de weg ruimen waar ik een hekel aan heb
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Ik zou me grote zorgen maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In ieder geval binnen blijven en hopen dat buiten de boel niet al te erg uit de hand loopt!
Ha
1.een keertje knetterhard over de Afsluitdijk scheuren
2. bij een zeer vervelend mens een lading paardeshit op de stoep dumpen
3. een paar ramen ingooien van zo'n giga kantoorgebouw
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nr.2: Waarom niet door de brievenbus? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh ja nog veel beter
ben nog veel te braaf geloof ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trek je wel handschoenen aan, wanneer je dat gaat doen? 't Is maar een tip, hoor! ;-)
Ik zou heel wat mensen gaan afslachten, te beginnen bij enkelen op het werk! Zo, opgeruimd staat netjes! ;-)

Toegevoegd na 9 minuten:
Oi! Ik was er nog 2 vergeten!

2. Alle 'bonussen' opeisen (met wapen, natuurlijk) en het geld ervan aan de burgers teruggeven.

3. Allemaal deuken in auto's schoppen (daar heb ik zo m'n redenen voor!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1) Even naar de bank om met geweld al mijn geld op te eisen die zij mij afhandig hebben gemaakt met hun hypocriete manier van handelen de afgelopen jaren

2) Even naar een klant om het geld dat ik nog van hem krijg op te eisen op mijn manier (en niet zoals nu netjes via deurwaarders en incassobureau's)

3) Een Ferrari huren en dan even plankgas over de snelweg naar het strand rijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk binnenblijven en de deuren goed op slot doen en de ramen barricaderen ; deze buurt is al erg genoeg als er af en toe WEL een politieauto door de straat rijdt.

En dan moet ik nog twee dingen bedenken om de dag door te komen natuurlijk. Misschien voor de verandering een keer d hele dag teevee kijken naar het verslag van wat andere mensen op die dag allemaal in hun hoofd halen. En daarbij handwerken natuurlijk, maar dat deed ik altijd al.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 goeie suggestie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, sorry, ik ben nu eenmaal erg braaf. Anders lag het huis van mijn buren alláng in de as, politie of geen politie. En als het ooit zo ver zou komen, maakt iemand anders in de straat ze wel een kopje kleiner (ze staan in de rij volgens mij om die gasten eens echt aan te pakken, de politie voorop :lol: ), dus daar ga ik misschien nog wel even van genieten dan...
Ik heb helemaal geen politie nodig om me normaal te gedragen.
1) Ik zou gewoon rechts blijven rijden, anders bring ik anderen in gevaar.
2) Ik zou gewoon afrekenen bij de kassa, anders sluit de winkel.
3) Ik zou mezelf voor de kop slaan, omdat ik zo een brave burger ben, dat ik dan zelfs geen overtredingen zou begaan ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo mag ik het horen. Wanneer iedereen genoeg innerlijke beschaving zou hebben, hadden we helemaal gene politie nodig. Helaas is de praktijk hardnekkiger, zoals hier ook wel uit de antwoorden van in principe 'brave burgers' blijkt.
Angst voor de politie is voor mij wel de láátste motivatie die ik nodig heb om me normaal te gedragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik ga ook niet rustiger rijden als er politie in de buurt is, kan je nagaan !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ook niet ; dan halen ze me vast van de weg omdat ik te langzaam ga ofzo......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Goed zo!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, iemand die een normaal antwoord geeft ;)
+1
Is er dan wat anders?

Ik snap dat een heleboel vinden dat we niet vrij zijn. Dat we worden beperkt door een heleboel wetten en regels. Waar is de vrijheid!!!!
En het kriebelt gewoon als... Ook dat snap ik.

Maar…
Uit respect voor het leven maak ik niemand dood.
Uit respect voor een ander ga ik niet stelen.
Uit respect voor mij zelf blijf ik bij mijn eigen waarden en normen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Ik zou met de camera met telelens naar buiten gaan en hopen dat ik dan niet word gemold.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een dag in mijn bed blijven liggen, om de chaos op straat niet mee te hoeven maken.. xD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige wat ik wellicht zou doen is op de snelweg even kijken hoe hard mijn auto nu echt kan, maar verder heb ik geen enkele behoefte aan criminele, frauduleuze of andere verboden activiteiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat veel mensen die die vraag tot nu toe beantwoord hebben het einde van de dag niet zullen halen HAH!!!!! :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1: een dag lang muziek maken zo hard als ik kan( Ik zing zelf).
2: De hele dag heel erg hard rijden
3: Mij grote zorgen maken om de mensen die het zelfde willen doe als ik.( dat zou namelijk een grote chaos geven).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerst zou ik inbreken bij het paleis van de koninging om dan op de wc van hare majesteit lekker te gaan zitten poepen. Daarna zou ik met vrienden een gigantische schans bouwen van hout op de A12 voor alle gekken die genadeloos hard gaan scheuren. Een gigantisch feest met gratis bier geven op de Dam in Amsterdam en nodig jullie hierbij daarvoor van harte uit als die dag er komt. (dan zou ik alleen niet via de A12 gaan...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou lekker hard rijden

Ik zou wat rondkijken naar alle gekken die wel los gaan en genieten van wat ik zie.

Ik zou thuis blijven om te zorgen dat het daar goed gaat.