Mag men de bio-industrie vergelijken met de holocaust?

http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article880588.ece/DORP_VAN_KIPPEN,_VARKENS_EN_DODE_DUITSERS

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Of het mag? Ja, men mag zijn mening uiten. Zelf vind ik de bio-industrie van zichzelf al een groot genoeg kwaad om geen godwinnetje te hoeven begaan bij het uiten van mijn tegenstand.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is niet zo kies, maar ik zie niet waarom het niet zou mogen. Het is een vergelijking die dient om wakker te schudden. En dat lukt aardig met het woord 'holocaust'. Daarmee heb je mensen meestal wel alert.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind van niet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je mag de vergelijking gerust maken. Dat die kant nog wal raakt lijkt me duidelijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens de wet mag dit wegens de vrijheid van meningsuiting.
Ethisch/persoonlijk gezien mag dit volgens een overlevende van de holocaust niet en volgens een overtuigd dierenactivist wel.