Aan welke specifieke uiterlijke kenmerken ben jij voor een ander direct te herkennen?

Sommige mensen herken je al op een afstand, aan hun haar, manier van lopen, specifieke kledingstijl. Jij ook? En zo ja, hoe of waaraan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

hoi, goedemiddag;

ja ik denk het wel;

ik loop met grote stappen. maar ja ik ben 192.

mijn kleren zijn elke dag anders {net hoe ik me die dag voel} maar altijd veel kleuren van de regenboog.

mijn hoed ook.

ik draag dan/wel klompen, sloffen of western syle laarzen ook in voorgaande kleuren.

ik loop rechtop en laat zien dat ik me goed voel , glimlach op de mond.

m.vr.gr. .......... dirk ...........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (19)

Ik loop vreemd, heb grijs haar, heb een bril en draag altijd een spijkerjackie.
Goeie kans dat ze mij er op afstand zo uitpikken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn rechterschouder hangt zichtbaar lager dan mijn linker en men zegt altijd dat ik nog altijd lijk op vroeger.. dus zeer herkenbaar ben!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben te herkennen aan mijn houding en de manier waarop ik loop. Overigens vindt iedereen in mijn omgeving dat ik daarmee precies op mijn vader lijk. Gelukkig heeft hij zoveel grijs haar (en ik bijna niet) dat ze gelijk weten met wie ze te doen hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uiteraard vanwege het feit dat ik een stoeltje zit. Daarnaast draag ik over het algemeen zwarte/grijze kleding, ga nooit van huis zonder een horloge en aftershave.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ze mij er wel uitpikken ja, aan mijn manier van lopen, en aan mijn haar kun je wel zien dat ik het ben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat goede bekende mij er wel uitpikke. Maar denk verder dat ik gewoon op ga in de mensenmassa...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik loop veel sneller dan een gemiddeld persoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal herkennen mensen mij snel: klein, tenger, halflang bruin haar, altijd een lange broek aan, maar mijn belangrijkste kenmerk is dat ik mijn hooft scheef houd (alsof ik aandachtig luister). Het was een toer voor de fotograaf om de pasfoto voor mijn i.d.kaart goed te krijgen, mopperend deed hij dat met de computer :-) omdat ik het zelf niet voor elkaar kreeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben lang en dun, en loop altijd snel.
draag meestal spijkerbroek en zwart leren jack.
denk dat bekenden me er snel tussen uit pikken.
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet niet waarom je een -1 kreeg, van mij een compensatieduimpje!
Toen ik 15 was, en absoluut niet met een bril (voor in de verte) gezien wilde worden, heb ik mezelf getraind om bekenden te herkennen van redelijk grote afstand. Als dan de details ontbreken door wazig zicht, let je op heel andere dingen. Inderdaad manier van lopen, volume en manier van bewegen van haar, vorm en kleur van tas, brommer, fiets (destijds droeg iedereen die ik kende spijkerbroeken, dus kleding was wel lastiger..).
Als ik mezelf zie in een winkelruit, van redelijk ver, zie ik wel een bepaalde manier van bewegen, dus voor anderen zal dat ook wel herkenbaar zijn.
Ik neem aan dat die andere dingen ook voor anderen gelden als ze mij moeten herkennen van een afstandje - al rijd ik geen brommer meer en heb ik een andere tas dan die eeuwige legerpukkel van op de middelbare school.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn ogen: felblauw in mijn "ronde" gezicht!
En ik draag altijd, hoe warm het ook is een sjaal, want ik heb een vergroeiïng aan mijn nek!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een erg grote/lange bos met blond haar, daar hoor ik vaak over dat ik daaraan wordt herkend, en draag ook erg vaak roze kleding/schoenen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik word altijd herkend aan mijn haar en mijn zwarte kleding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan mijn manier van lopen herken je direct dat ik het ben, onmiskenbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik herken mensen op afstand ook aan hun manier van lopen - en dan vooral van de heupen tot hoe ze hun voeten neerzetten. Dus zo zullen ze mij ook wel herkennen. In mijn werk dragen we allemaal hetzelfde uniform, dus aan kleding herken je iemand veel minder - hooguit óf en hoe iemand een sjaaltje om heeft, of een afwijkende manier van tas vasthouden, maar dat zijn er maar een paar. En we lopen allemaal heel snel, omdat we er altijd 5 minuten geleden hadden moeten zijn. Dus ja, hoe iemand zich voortbeweegt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan mijn lelijke dikke rotkop, aan mijn (nu nog) dikke buik én mijn lengte. Daarnaast aan mijn aparte tattoo. En ook nog m'n KALE kop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik schaam me bijna om je een +1 te geven voor je antwoord, maar ik doe het toch :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoeft je niet te schamen, hoor! ;-) Thanx!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou doe je het weer!Jezelf onderuit halen.Of is dat jou gevoel voor humor?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ taurus: Eh nee, ik had dit antwoord al eerder gegeven dan het andere! Ik bezit zeker wel een vorm van 'zwarte humor', maar ik denk niet dat dit zo bedoeld was! Ik zal in het vervolg even beter nadenken over wat ik neerkalk, want ik wil niemand slapeloze nachten bezorgen! ;-)
Ik word snel herkent door het ontbreken van mijn linkerbeen. Aangezien ik dit niet probeer te verbergen en dus ook gewoon in een rokje of korte broek loop val ik redelijk snel op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die eeuwige lach de grijns tot aan m`n oren, het hoort bij mij want ik wil zo herinnert worden voor m`n daden en m`n uitstraling. Want ik wil als de zon zijn die opkomt in spetterend licht en mij in zich opneemt als ik met het licht meegaat, dan zal de warmte en de lach in een lijstje staan, bij mensen die ik liefheb zij in mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mensen hekennen mij al op een afstand aan mijn (zelf gekweekt !) witte haar en een apart kapsel en een uitstraling van :Hé da's een aardig wijffie ;))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahah, zelf gekweekt :)
Leuk hoe je jezelf zo omschrijft. +1 van mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fijn, dank je..
Ja ja , daar heb ik 28 jaar over gedaan.
Ik begon er mee toen ik zo'n 25 jaar was!