Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Er schijnt een klier te zitten tussen je kleinste teen en je een-na-kleinste teen. Dat is je rare vragen-orgaan. Wanneer je een mix van rösti, macaroni en sperziebonen eet, scheidt de hypothalamus een hormoon af (tribetakenkerosine) wat dan die klier activeert tot het aanmaken van prikkels die omgezet worden in het stellen van rare vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

sommige mensen lopen al jaren lang rond met een gekke vraag, zodoende.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Raar is een relatief begrip, dus het is lastig om op deze vraag antwoord te geven. Bovendien vind ik dit maar een rare vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uit hun minstens zo rare hoofd?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Probeer het traject te achterhalen hoe je tot deze vraag bent gekomen en je trapt de open deur tot draaideur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mensen typen maar wat en dan gaan ze kijken wat mensen typen omdat mensen zich vervelen of ze hebben wel iets te doen maar schuiven dat voor zich uit door zich bezig te houden met stupide dingen zoals dit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je het stupide vind waarom doe je er dan aan mee?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
misschien had ik het wel over mezelf? en wie zegt trouwens dat ik een reden moet hebben om iets stupide te doen? (stupide kan ook leuk zijn)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding