Wat is voor jou zin en wat is voor jou onzin ?

Het leven, je werk, de politiek, kortom de dingen die je op dit moment te binnen schieten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Zin heeft bijna alles wat ik met oprechte interesse doe!
Onzinnig zijn de dingen die oppervlakkig zijn of toch niet te veranderen zijn.
Vertaald naar voorbeelden: zinvol: mijn werk met andere mensen, altijd vol met leuke kontakten, gesprekken en ontroerende reacties..
Onzinnig: je druk maken over het vinden van de juiste kleur bekleding voor je autostoel.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Zin is werkelijkheid, onzin is fantasie...

Alles wat je je bedenkt is fantasie en heeft al niet te maken met welke werkelijkheid dan ook...

Heeft het zin dat de zon opkomt, nee het is gewoon zo...
Heeft het zin om je op te winden over Geert Wilders, nee, dat is dus onzin...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onzin is voor mij in principe alles. Je geeft ergens zin aan als je zelf bewust kiest voor werk, kerk, hobby of lobby....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het leven heeft zin, het er eindeloos over hebben in onzin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zin en onzin, en een grijs gebied.
Zin: alles wat je doet om iets beter te krijgen
Onzin: alles wat je doet omdat dat van een ander moet, of omdat je je verveeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meerdere antwoorden komen bij mij op.

#1
Zin is voor mij wat ik begrijp/verklaar of begrijpen/verklaren kan (als ik mijn best doe, naar antwoorden op zoek kan gaan etc.). Onzin is wat niet te begrijpen/verklaren valt, omdat er geen antwoorden zijn en ik - ondanks dat ik er mijn best voor zou doen - niet tot begrip of een verklaring kom.

#2
Zin is mijn gezin.