...... , DAT zouden ze eens moeten uitvinden!!

Wat vinden jullie nog structureel te kort aan deze wereld om ons het leven (nog) aangenamer, makkelijker, leuker, ... te maken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Behang dat je bij het verwijderen niet stukje voor stukje eraf moet pulken, maar baan voor baan weer van de muur af kan trekken.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

een tang die s'morgens mijn haarelastiek in mijn haar ''schiet''
dat eeuwige 8tjes draaien om je elastiek in te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een oplossing voor al die verschrikkelijke files.

Klopt, het is een inkopper, maar wel zoals ik het voel ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een telefoon, die waarneemt of degene die jij belt niet net aan het eten is, of met iets anders bezig is waarbij jouw telefoontje stoort - overigens zonder beelden door te geven, hoor, (zó nieuwsgierig ben ik nou ook weer niet..), maar net zoals een soort ingesprekstoon. Als het superbelangrijk is kan je doorbellen, anders later bellen zonder dat je stoort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een Iphone met een goed ingebouwde camera met flits!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een drankje met als hoofd ingredient een slankmaker..als je dat elke dag drinkt wordt je nooooooooooit dik....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
teleportatie scheeld veel reizen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een medicijn (dus een soort antibiotica) die alle soorten (dodelijke) ziektes direct geneest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een knopje op deze site waardoor een gesloten vraag weer actueel gemaakt kan worden.

Wellicht heb ik namelijk wel een killer reactie, doch is de vraag al 'voldoende' beantwoordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De niet-zeurende vrouw! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zijn er zat. Verkeerd gegokt ??
De vredespijp...

In plaats van oorlog te maken, nodig de vijand uit voor een ontmoeting met de vredespijp, dat zouden we allemaal moeten kunnen doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Draadloze energie! Geen kabeltjes, opladers etc. meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schijnt er aan te zitten te komen ; opladers met kinetische energie, om onder het lopen / fietsen je batterijen op te kunnen laden. Van mij mag-ie snel komen !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor 220 V :mee eens....... >+1
Ik weet niet of dat echt bestaat, en of het het uiteindelijk ook echt leuker zou maken. Ik heb als fervent lezer, die graag ook in bed dikke boeken leest, altijd gedacht dat ze iets moesten uitvinden als een klein computertje ofzo, zodat je steeds naar dezelfde bladzij kunt kijken, geen dik boek met je duim of een gewichtje open hoeft te houden (in bed of op tafel) en niet hoeft te bladeren en nog weet waar je was als je in slaap valt. Inmiddels is die e-reader er al een poosje, en ik vind het niks. Het mist het gevoel en de geur van boeken, het leest niet prettig en is ongelofelijk stervensduur. Jammer, het léék zo aangenaam.

Een andere 'uitvinding' van mij waar ik wel denk dat je schatrijk mee kunt worden en voor heel veel mensen / ouders het leven een stuk aangenamer zou kunnen maken, is een scherm dat je in de auto tussen twee kinderen in kunt zetten, zodat ze hun eigen compartimentje hebben en mekaar onderweg niet de hele tijd in de haren zitten. Het zou dan wel flexibel en stevig en multi-toepasbaar moeten zijn in elk model / type auto, eenvoudig aan te brengen en schoon te maken en kind-proof, dus in de praktijk zal het nog niet meevallen, maar wie weet ga ik er toch nog eens serieus mee aan de slag.
Iedere ouder die ik het voorstel zegt meteen : jaaaaa, als dat er was zou ik het kopen. Toch is het nog altijd niet op de markt.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een weekend van drie dagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mobieltje waarmee je je ook kun scheren - zolang er geen verplichting komt tot "handsfree-shaving".