Klopt dat: Klagen is wissen?

Als je klaagt dan heb je succes op GV, want dan wordt je klacht altijd gehonoreerd......

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dat is niet waar. Er zijn genoeg 'onzinnige' klachten die mensen doen. Onzinnig heb ik expres tussen ' ' gezet omdat het voor die persoon in kwestie wel vervelend kan zijn. Echter moet je ook kijken naar of er opzet is en of het voor meerdere mensen kwetsend is. Directe aanvallen op mensen worden nooit geaccepteerd.

Dus klagen is wissen klopt niet. Nou moet ik toegeven dat denk ik 60-80 % van de klachten komt van een vaste groep mensen die heel goed door hebben wat wel en wat niet kan. Dus daarbij is het percentage dat verwijderd wordt vrij hoog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus als je dat dan goed weet, dan is het wel zo: klagen is wissen... Als ik je goed begrijp?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je weet wat wel en niet kan en je geeft alleen de dingen aan die niet kunnen dan is het melden is wissen ja. Alleen dat geldt niet per definitie zo. Het is niet zo dat als we een klacht zien we meteen de vraag/antwoord wissen. Eerst kijken we en eventueel vragen we een andere moderator naar zijn/haar mening en dan pas wissen we. Of we kijken het nog even aan en wissen het dan alsnog.

Andere antwoorden (3)

Ik heb bij wijze van experiment gevraagd om deze vraag te verwijderen. Even kijken of je gelijk hebt.
(Niet kwaad worden, alles staat in het teken van de wetenschap)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke reden heb je dan erbij gezet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar ik zie wel geen antwoord op de vraag van Antwoordman...
AWM
14 jaar geleden
Eén of andere onzin-reden, moet ik toegeven, dat deze vraag alleen door moderatoren te beantwoorden is.
Maar ik vrees dat ze daar niet intrappen, want ze lezen ook wat ik hier opschrijf :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok, moet ik je nu succes wensen of niet, want je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag... Zal ik dan zelf maar eens gaan klagen over jouw antwoord dat het niet is... :-))
AWM
14 jaar geleden
Ja, waarom niet? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ik doe dat niet, in heel speciale gevallen doe ik dat, en dan nog zeg ik het altijd of ik kondig het aan...
AWM
14 jaar geleden
Mag best hoor! In elk geval heeft mijn klacht geen effect gehad.
Q.E.D.
Nee, klagen is geen wissen; er klagen heel wat GVers hier over het leven of de politiek en het meeste blijft staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik weet uit ervaring dat dat niet waar is. Niet dat ik zoveel misbruik heb gemeld, maar zelfs van die paar keer is niet alles verwijderd.