Is dit niet een hele foute titel? (Zie bron)

http://www.nufoto.nl/fotos/100503/verkeerschaos-in-arnhem-door-aanrijding.html

Er zijn gewonden gevallen, dat staat erbij (weliswaar bij een andere foto). Waarom staat er dan niet: Gewonden bij aanrijding in Arnhem.

Wat is nou belangrijker, het verkeer of de gewonde? Wat moet de familie wel niet denken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ach ja, ze vinden het feit dat 'Blik op de weg' het e.e.a. heeft gefilmd ook nog belangrijker.
Je moet goed bedenken dat nu.nl geen journalistiek produkt is. Wat zich daar 'redacteur' noemt heeft daar weinig mee van doen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Mijn idee...
zoals gewoonlijk verkeerde woordkeuze wat krijgen we hierna: dode veroorzaakt file?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik vind je helemaal gelijk hebben. Maar je moet wel in gedachte houden dat het hier nu.nl betreft. Daar zie ik dagelijks een sterk staaltje van ontzettend slechte journalistiek. Ik denk dat serieuze goed-opgeleide journalisten waarschijnlijk niet bij nu.nl gaat werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Er schijnen ook serieuze goed-opgeleide journalisten bij de Telegraaf te werken en afgestudeerde journalisten schijnen er te willen werken. Daar heb ik ook nooit iets van begrepen.