Elkaar helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Dat er toch één de baas is, in dit geval mijn hond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De politiek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gehele maatschappij; mensen en instanties/zaken rond de mensen heen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan denk ik eraan dat ik maar een heel klein geheel ben van een grote mensenmassa...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Samen leven.. Ik als individu als onderdeel van een groter geheel..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Samen leven, wat vaak makkelijker gezegd is dan gedaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het samen leven met de rest van de bevolking. Op grote en kleine schaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De maatschappij ..dat ben jij (en ik)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Respect van de een naar de ander en respect van de ander naar de een...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan al die organisaties in gebouwen waar mensen met allerlei regeltjes leven en waar overal en altijd wel iemand de baas is. Gezinnen, bedrijven, winkels, al die mensen: als dat maar goed gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vrijen.....