Techniek. Verder: mensen die geboren worden op andere hemellichamen (niet noodzakelijkerwijs ons eigen zonnestelsel) en daar ook de rest van hun leven blijven (dat kan nog wel een paar duizend jaar duren...).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Veel kinder geluk en world peace
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog meer vragen. Heel veel vragen.....
14 jaar geleden
Niks. Toekomst bestaat helemaal niet. Net zomin als het verleden. De enige werkelijkheid is het nu. Daar steek ik mijn energie liever in.
Leef in het nu, en geniet ervan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch zou ik 't verleden niet negeren. Al was 't maar om er wijze lessen uit te trekken.
De kids het huis uit en wij naar het buitenland verhuizen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie de zomer voor me. Ik gok op een hittegolf in juli en augustus. Ik zie lege straten vanwege de vakantie en volle stranden en zwembaden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Studeren, trouwen, kinderen krijgen, gelukkig worden..

Angst, verdriet.. Dingen die gaan gebeuren en eigenlijk eng zijn, maar die toch moeten gebeuren..

(verder kijk ik positief op het leven..)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoop dat het klussen dan eindelijk klaar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie het zonnig in. Als je seniel wordt mag je immers meer dan een gewoon mens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga in een houten huisje wonen, zo'n 2 meter onder de oppervlakte van de aarde, met een steen erbovenop. Natuurlijk heb ik ook een bloementuintje. Af en toe komt er (hopelijk) gezellig iemand op bezoek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heerlijk warm, en teruggetrokken. Hopelijk vertrekken mijn vriend en ik gelijktijdig. Geen onzin meer, geen PVV en geen PcdA, geen belastingen en geen JP Bakellende. Geen hufterige landgenoten. Mocht het maar morgen zover zijn. Het slechtste wat je kunt overkomen is een eeuwig leven of nog verdere verhoging van de levensverwachting.... Ik ben niet ongelukkig, maar genoeg is genoeg. Ik hou veel van een papatje oorlog, maar een volle bak bij Febo is mij eigenlijk al te veel. Zo is het ook met het leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste mensen vertellen hun wensen, de wereld zal veranderen in de toekomst. Maar niemand kan vertellen hoe de wereld of je toekomst zal zijn. Je volgt je pad maar onderweg zijn er talloze veranderingen vooral onvoorziene. Wat ik er mee wil zeggen is dat voor mij de toekomst vandaag is. Gisteren is dood, morgen moet nog geboren worden, vandaag is goed genoeg. De dag van vandaag is de eerste zet van je toekomst die je nog niet kent. Ik ben ziek, en palliatief, men zeg t je hebt geen toekomst meer, maar dat hoeft ook niet want elke dag is elke dag weer 1. Het geluk van je toekomst zit in vandaag. Het woord toekomst, zegt iets van hoop. Je hoopt op dat........... maar begin vandaag. dat is wat mij gelukkig maakt. Addy