Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kijk, is dat wat Ilse met GV beoogt?

http://www.volkskrant.nl/economie/article1241911.ece/Uitvinders_Ilse.nl_willen_zoekmerk_reanimeren?source=rss

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
749

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, dat geloof ik niet. Goede Vraag is van Ilse Media en niet in handen van Merien en Robert. Merien en Robert zijn de grondleggers van de zoekmachine Ilse en Ilse was destijds de beste en grootste Nederlandse zoekmachine. De grondleggers van Ilse krijgen nu de merknaam in licentie. Ilse Media blijft nog gewoon eigenaar.

Toegevoegd op 12-06-2009 10:38:39
Het is wel zo dat sociale zoekmachines (zoals wij) een steeds groter belang gaan innemen en een eigen niche gaat krijgen.

Toegevoegd op 12-06-2009 10:48:20
Naschrift: In de reactie in de Volkskrant geven de bedenkers zelf al aan wat ze willen: zoeken in databases en antwoorden combineren. Zodat als je zoekt naar een "Nimbus 2000" je dan niet links krijgt van websites waar het woord voor komt, maar meteen informatie over de eigenaar, prijs en beschikbaarheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op zich vind ik het wel een goed initiatief.
Als ik een review wil vinden van een notebook, dan is dat bijna onmogelijk te vinden op Google, omdat al die *&^^%%# commerciële websites taggen met 'review'.
Als zulke info makkelijk te vinden is via zo een search-engine, zou ik het gebruiken!
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wie A zegt, moet ook B zeggen, antwoordman...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Antwoordman Hoef je niet te meteen te schelden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaaaa, en filter om commerciele sites overal uit te filteren - dat lijkt me wel wat.
Nee, dat geloof ik niet en ik vermoed dat de enige manier waarop ze dit gebruiken voorlopig is door in de verschillende magazines die ze uitgeven, weetjes artikeltjes te plaatsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding