Op je profielpagina staan nu de andere scores ook, is dat een verbetering of niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/profiel/GoeieVraag Nu kun je zien dat er ook punten kado worden gegeven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo te zien behoorlijk wat punten cadeau ook. 4 antwoorden en dan meer dan 300 punten, goh, als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat de gebruikersnaam goeievraag door de beheerder wordt gebruikt die adminrechten heeft op het cms systeem. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha anders zou het goeievraag account maar 5 berichten per dag kunnen versturen :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt...

Het beste antwoord

Vind ik wel. Dit laat de algemene kwaliteit van je antwoorden zien. Het geeft niet alleen de punten aan die je hebt. Maar ook hoe goed je antwoorden beoordeeld worden. Er is maar zoveel dat je kan aflezen van de punten. Je kan een heleboel vragen beantwoorden en daarom veel punten hebben. Maar ben je daarom een goede gebruiker? Dit laat ook bij de gebruiker die minder punten heeft zien hoe goed zijn antwoorden worden beoordeeld dus je kan meer zien over de kwaliteit van de antwoorden. Kortom goede toevoeging :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ik vind van wel. Zo stond het ook op de mobiele pagina toen die gelanceerd werd en ik wist al via een andere vraag dat het ook op de wishlist stond voor hier op de gewone site. Ik vind het prettig lezen zo die statistieken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja... die rekenmachine ken ik... maar dan moet ik zelf de percentages uitrekenen...
bij beste antwoord staan toch ook de percentages... dat bedoelde ik...maar toch bedankt voor je hulp...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Deva, sorry hoor, ik maakte eigenlijk een grapje, ik had al het vermoeden dat je wel wist dat er een calculator op de computer zit en ik vermoedde eigenlijk ook al dat je bedoelde dat het handiger zou zijn als iets, naar mijn vermoeden een percentage, automatisch uitgerekend zou worden. Zelf vind ik het handig zoals het nu is omdat je uit de verhouding ook het een en ander kunt afleiden. 100 antwoorden, 100 keer gemarkeerd als waardevol geeft bijvoorbeeld een heel ander beeld dan 100 antwoorden 1000 keer gemarkeerd als waardevol. Dus naar mijn mening voegt het ondanks het ontbreken van percentages wel iets toe.
Ja. Het is zeker interessant om te weten niet alleen hoeveel punten iemand heeft, maar ook hoe hij eraan gekomen is: veel vragen beantwoord, of vragen heel goed beantwoord, enzovoorts. Niet bepaald een zaak van leven of dood, maar wel boeiend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh leuk. Ik had het nog niet gezien.
Is het een verbetering? Ja, ik denk het wel, ik vind het in ieder geval wel leuk om te zien.
Of het waarde heeft is natuurlijk een andere vraag. Ik denk het niet. Net zo goed als het puntensysteem geen waarde heeft (niets tegen jouw toppositie hoor XiniX).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja leuk!!!
als er nu nog een rekenmachine bij was voor de percentages ging ik helemaal gelukkig slapen...

joepieieieie!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Deva, als je Windows gebruikt, druk dan eens op Windowstoets en R tegelijkertijd, type calc in en druk op enter èt voilà.
Ik vind het wel een verbetering, maar een heel kleine. Ik zie het meer als een leukigheidje.

Ik zie liever een andere verbetering: een knop waarmee ik in een keer *alle* reacties op de vraag en op alle antwoorden kan uitklappen. Zodat ik dat niet meer één voor één hoef te doen als ik een vraag tegenkom waarop al heel wat antwoorden met heel wat reacties zijn gegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik vind het wel een goede toevoeging. Zo kan je goed zien hoe iemand aan de punten komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, geeft wel een aardig beeld hoe je vragen en antwoorden het doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was mij nog niet opgevallen, maar ik vind het een positieve verbetering !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De punten intresseren mij niet. Dus voor mij maakt het niets uit.