Verveelde huisvrouwen die ten tijde dan hun mannen op zee zaten de leerling van de hoefsmid hebben gepakt in de stal
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Kim Holland
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bonobo apen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hol bewoners met hun knuppel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de grieken, die hebben ook homo's en pedo's uitgevonden. en incenst. ( ik verklaar hierbij niet homo's met pedo's te vergelijken)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ de boender
maar wel grieken met homo's en pedofielen?
degene die het langst met zijn of haar vrouw of man samenleeft.
Op een gegeven moment werd het zo saai dat ze het maar eens op een andere manier gingen doen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Adam en eva? :-)))
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedenken is een groot woord. Waarschijnlijk de eerste diersoort die bevruchting vanuit een mannelijk en vrouwelijk geslacht begon.