Ze heeft een zetje gekregen door haar vader en haar geld, verder is het steeds een soort schaalvergroting geweest. Ze was bekend, en ze deed gekke dingen dus ze werd bekender, deed nog gekkere dingen, werd nog bekender, enz. enz. En dan heb je uiteindelijk iemand die heel bekend is, maar echt werkelijk niets kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Volgens mij is dat gekomen doordat er een privé pornofilm van haar gelekt was.

Toegevoegd op 25-05-2009 15:29:33
Voor de rest begrijp ik heel de ophef om haar totaal niet en vind ik het persoonlijk totaal belachelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En lelijk.
Vanwege haar afkomst (haar vader heeft een hotel keten) en omdat ze bij feestjes de boel flink op stelten zette. Maar sinds ze met haar toenmalige vriend Rick Salomon te zien was in een zelfgemaakte seksvideo die 'uitlekte' op het internet, heeft ze een model-, muziek- en filmcarrière kunnen uitbouwen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Papa Hilton (en zijn (later haar) geld)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat ze op een bepaalde manier grappig is. Kijk maar naar dat programma met haar ex bff Nicole. Naïef blond zijn :)

Waarom komen programma's zoals Lekker Slim! op de buis? Omdat het zo dom is, dat je er af en toe wellicht even om kunt lachen (al is het zo nep als een boobjob)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je in het Hilton hotel zo lekker kunt slapen denk iedereen dat je dat met haar ook kunt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel in de spotlights staan, dom blondje uithangen, veel geld hebben, veel beroemde vrienden hebben en natuurlijk ook nog een sextape. Dat zijn de ingrediënten van de "beroemdheid" Paris Hilton. Of ze er nou trots op moet zijn dat ze daarom beroemd is is natuurlijk een andere vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk heb je het antwoord zelf al gegeven....
veel geld...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is gewoon door de typische wisselwerking "peoplepress" en paris hilton zelf , die haar dagelijks handel en wandel perfekt weet te verzilveren, zelf zonder enig speciale prestatie. Dit zijn de uitwassen van onze mediamaatschappij. Het is finaal de koper van al deze blaadjes die maakt wat paris hilton is en dat bestendigt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat ze zo mooi is gecombineerd met haar sexbeest-image.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een skelet zonder vorm mooi vindt ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, over smaak valt niet te twisten.
Jij vindt haar zo mooi, ik dus helemaal niet. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk is ze mooi. Alleen omdat julle haar zo vaak zien, raak je er aan gewend. Zeggen dat ze niet mooi is ook gewoon een beetje populair.
Omdat haar familie eigenaar is van een miljardenimperium en daardoor al vanzelfsprekend bekend is. Voeg daarbij de vele uitspattingen en vreemde gedragingen die voor de paperazzi aanleiding zijn omhaar intensief te volgen. Inmiddels is het een vicieuze cirkel geworden; de roddelpers volgt haar, zij doet rare dingen en de roddelpers volgt haar nog meer. Ondanks dat ze de indruk wekt dat ze 0,0 talent heeft, wat gezien haar familie best opvallend te noemen is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ze heeft meer dan dat. Het meisje heeft een behoorlijke uitstraling en is een mensenmagneet. Ze heeft meer kwaliteiten dan jullie denken. En voor die reden is ze eigenlijk best een interessant figuur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Behalve geld, beroemde vrienden, sextape... heeft ze nergens talent voor, its rather sad. Maar hey, ze is wel lekker bekend! En IK (!) vind haar niet mooi.