Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat voor onderwerp moet ik kiezen voor mijn profielwerkstuk? ik heb profiel c-m en wil mijn profielwerkstuk met tekenen doen, en dan praktijk ?? ;)

ik wil graag iets maken, graffiti leek me leuk, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken, ook lijkt het me leuk om wat te ontwerpen of te beschilderen, maar WAT??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is c-m? communicatie? haha ik hoor je lachen
schrijf op wat dat is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarom lukt graffiti niet?

Je kunt een werkstuk maken over de geschiedenis van grafitti, wat voor invloed het heeft gehad op hedendaagse kunst enz.

Voor het praktijkdeel (ik naam aan dat je ook een presentatie moet geven) kun je tijdens het vertellen een mooi grafitti kunstwerk spuiten. Neem een groot multiplex bord en hang het in de klas op, zodat iedereen kan ziet hoe je het doet. Wel de ramen openzetten ;)

Het lijkt mij juist een origineel profielwerkstuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

misschien kun je verschillende schilder en teken technieken in de loop van de eeuwen beschrijven, en daar je werkstukjes aan aanpassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding