als ik kaarten koop voor lowlands € 44 p.s zijn die voor vrijdag en het weekend geldig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K
Annswers
13 jaar geleden
Laat je het weten als je op LL bent gekomen met deze tickets?

Antwoorden (5)

geen idee, maar de meeste weekendkaarten hebben een kostprijs van 250-300 euro. NIET KOPEN..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
45 euro voor festivalkaarten voor 3 dagen lijkt me niet. 45 euro lijk me reeel voor een dagkaart voor lowlands.

"Een Lowlandskaart kost dit jaar €155,- inclusief €10,- servicekosten."

http://www.lowlands.nl/content.php?page=tickets
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet vertrouwen! Dat kan niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk is dat een caravanticket. Dat moet je kopen naast je reguliere LL kaartje, indien je met een camper / caravan komt. Los is het dus niets waard!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lowlands verkoopt geen dagkaarten en de normale prijs voor kaartjes is al 150 euro. Lijkt me sterk dat het een kaartje voor het festival is...