dragen van oorringen links of rechts?

waarom draagt iemand sieraad in oor?
zeelieden deden dat als betaling voor hun begrafenis

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
29.9K

Het beste antwoord

wat mij vroeger altijd werd verteld was dat mannen een oorring links dragen omdat het aanheeft dat ze hetero zijn en rechts gedragen omdat ze willen tonen dat ze homo zijn.Mar of dat het nu anno 2010 nog steeds zo is dat weet ik eigenlijk niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gewoon links en rechts. Heb ik dan extra opties, of heeft men daar vroeger niet over nagedacht?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik spreek hier over de jaren '80 toen werd dat gezegd en iemand die zowel links als rechts een oorring droeg dat waren héél speciaal gevallen ik hoop dat je dat luchtig opneemt

Andere antwoorden (3)

Nu doen ze het omdat het stoer staat en of 'in' is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om de aandacht af te leiden van een bad hair day. (De enige reden waarom ik oorbellen draag)

Omdat het leuk staat.

Gewoon omdat je er zin in hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan beter links zette;)
want als je rechts zet dan ben je homo.
ik heb zelf 2 oorbellen.

Toegevoegd na 29 seconden:
1links en 1 rechts