Wat is de beste manier om zelfafgedrukte foto's te lamineren?

Druk ik ze af op fotopapier, voor een mooie glans? Of lopen dan tijdens het lamineren de kleuren door elkaar, en kan ik beter kiezen voor afdrukken op normaal papier?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6K

Het beste antwoord

Ik zou ze niet op fotopapier afdrukken omdat de folie zelf ook glanst. Inderdaad is het beter om koud te lamineren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je koud lamineert zullen de kleuren niet doorlopen, dit kun je dus zonder risico doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste op fotopapier, ivm scherpte en kleurverzadiging. Warm-lamineren, plm 100 graden, met de juiste folie, met een laminator die werkt met verwarmde rollen.